2015/01/25

Inny świat

Hejka 
Czy osoba która to czyta tak samo lubi książki ja? Jeśli tak to piona. Każdego wieczoru pochłaniam mnóstwo stron i jeśli książka mnie na prawdę wciągnie potrafię siedzieć do 1 nad ranem i czytać, nawet nie wiedząc, że jest ta godzina. Czytając książki żyje się miliony razy, przenosi się do innego, odległego świata, odwiedza się miejsca o których się nie śniło, nie ruszając się ze swoich czterech ścian, to właśnie lubię w książkach. Książki pozwalają mi zapomnieć o smutnych wydarzeniach z dnia (jeśli takie miałam), przeżyć opisywaną historię na miejscu głównej bohaterki lub jakbym była obok niej.
Jaki gatunek lubicie najbardziej czytać? Osobiście uwielbiam przygodowe, romanse, fantasty i kryminały. Co najbardziej cenicie w książkach?


(obecnie czytam tą książkę)



20 komentarzy:

  1. Czy znalazłam bratnią duszę ???
    bo ja tak samo kocham czytać książki.... aktualnie jestem przy 6 części pamiętnika nastolatki i zakochałam się. Pochłaniam w jeden dzień pół albo nawet całą książkę , a jak nie zdążę w domu , to zabieram ją do szkoły , bo muszę poznać zakończenie ;)))

    natalia-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłaś :D
      Jak wciągnie mnie jakaś książka to nie mogę zostawić jej w spokoju tylko muszę doczytać do końca.

      Usuń
  2. KSIĄŻKI TO MOJA NAJWIĘKSZA MIŁOŚĆ EVER ♡.♡
    boredofficially.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki są źródłem wyobraźni i nie raz pomagają się odstresować :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. po tytule wydaje mi sie ze ksiazka bardzo ciekawa, wiec byloby fajnie jakbys po przeczytaniu umiescila o niej jakąś recenzje ;)
    ja lubie czytac ksiazki ktore sama sobie wybiore a nie takie ktore ktos mi z gory narzuci ;/ (np. lektury)

    http://f-g-b-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię czytać lektur, nie ciekawią mnie, tylko jedna lektura mnie zaciekawiła pt. ,,Ten Obcy", w podstawówce.

      Usuń
  5. Ja narazie szukam jakiejś ciekawej książki do przeczytania :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytam "zemstę" :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham książki. Obecnie czytam "Love, Rosie" :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka ją czytała, chyba ją sobie kupie, albo pożyczę od kogoś, zauważyłam, że dużo osób ją ma.

      Usuń
  8. ja najbardziej lubię w książkach to,że można się w nią wczuć do takiego stopnia,że wszystkie akcje które się w niej dzieją wyobrażam sobie i tworzę w głowie taki film :D
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ja też tak robię, bo jak oglądam film to od razu wiem jak postać wygląda, a czytając książkę sama mogę decydować (oczywiście dopasowując się do opisu w książce) jak ta postać wygląda. I jak tu nie lubić książek :D

      Usuń
  9. pierwsze zdjęcie miazga ♥
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/01/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytając książki przenosisz się do innego świata.
    Świetne zdjęcia.

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog ♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to zacznij http://lostclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również kocham książki ;) Między innymi za to, że można oderwać się od rzeczywistości :D Ulubiony gatunek.... Chyba jakieś fantasy i horrory ale się nie ograniczam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. książki to świetna sprawa! :)

    Martyna xx♡
    Mój Blog- kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy zacznę czytać nie umiem skończyć ale nie umiem się do tego zabrać :)
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko kiedy czytam książki, ale kiedy już to robię, to tak samo jak ty potrafię siedzieć nawet do 1 nad ranem albo dłużej ;)
    Spodobał mi się twój blog, zaobserwowałam :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także uwielbiam czytać książki!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Zacznij pierwsza i mnie poinformuj!

    OdpowiedzUsuń