2015/02/15

The End

Hejka Co tam u was? 
Dzisiaj kończą mi się ferie i niestety muszę się pogodzić z myślą, że jutro będę musiała wstać o 6.30 i szykować się do szkoły, tym co dopiero rozpoczęli ferie życzę miłego odpoczynku. Chociaż ferie zleciały jak z bicza strzelił to na prawdę wypoczęłam, ale do nauki się nie "paliłam" więc dzisiaj trzeba wytrzeć zeszyty z kurzu i zajrzeć do środka po niemiłą niespodziankę. Już prawie pomalowałam obraz na zajęcia artystyczne i wyszedł nawet dobrze, chodź wyobrażałam sobie go ładniejszym (hah), chyba każdy tak ma, co nie?
Wczoraj były walentynki, jak je spędzaliście? Ja z przyjaciółka i chociaż głowa mnie bolała jak nie wiem to było świetnie. Co do świąt to dzisiaj dzień singla, kto obchodzi? (niedawno dowiedziałam się, że taki dzień istnieje hah) Ja je obchodzę z komputerem, ciastkami, telewizorem i ... książkami. A wy? Jeśli chcecie obejrzeć film, a nie wiecie jaki to polecam "Pamięć Absolutna" i "Dawca Pamięci", na prawdę są godne obejrzenia, a jeśli chodzi o książkę to "Wróć, jeśli pamiętasz".

Między czasie był tłusty czwartek, przyznać się ile zjedliście pączków?


Dzisiaj znowu są zdjęcia z telefonu, bo chociaż miałam mega dużo czasu nie zrobiłam żadnych. Następnym razem będą :)

zdjęcie bez podpisu

 zdjęcie mówi samo za siebie 

 uczę się robić dzióbek hah

 spam na snapie: nicolablog

najlepszy miś <3

6 komentarzy:

  1. Powiem szczerze twój blog traci na zdjęciach z telefonu. Zdjęcia na blogach są bardzo ważne, a fajnie ciekawie piszesz więc szkoda. W tłusty czwartek zjadłam 5 pączków, a w walentynki przespałam w łóżku bo byłam chora. Oglądałam Dawce Pamięci- fajny film :)
    http://panimilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zdjęć to się zgadzam, w następnych postach będą zdjęcia z aparatu i postaram się żeby już tak pozostało ;)

      Usuń
  2. super blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to zacznij u mnie http://lostclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka bardzo fajna. Tobie się ferie kończyły a ja w tym czasie je rozpoczynałem :P
    Oczywiście że obchodziłem dzień singla :'(
    Pączków na tłusty czwartek nie jadłem ponieważ nie mogę :/
    Walentynek nie obchodziłem xd tak wiem, moje życie jest takie interesujące xd
    Bardzo fajne zdjęcia, szczególnie podoba mi się miś :D ja niestety nie mam jakiegoś dobrego sprzętu więc na swoim blogu nie wstawiam zdjęć...

    Może wspólna obserwacja?
    mojezycieimojemarzenia.blogspot.com

    Jeśli tak to ja już obserwuję :D a jeśli nie... to tak czy tak obserwuję xd :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna notka, super zdjecia! moze zrobisz notke z inspiracjami?:)
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacje mile widziane! :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń