2015/03/23

+10h

Hejka kochani
Definitywnie mam problem z organizowanie czasu, gdyby miał ktoś jakiś sposób na przedłużenie doby o jakieś +10h do dnia to będzie mu składać pokłony i całować stopy. Zakładam, że 99% ludzi ma z tym problem, ale co zrobisz, nic nie zrobisz. I wcale nie jest dziwne, że posta pisze kilka minut przed pójściem na przystanek  i wyruszenie do jakże wspaniałego miejsca jakim jest szkoła (nie żebym nie lubiła, ale czy ona musi być aż do 15). Poopowiadam wam co działo się u mnie w ostatnim tygodniu.(te ciekawsze dni)
Wtorek
Sorka od historii zgłosiła swoją klasę do konkursu z rossmana (jeżeli ktoś by był tak miły i zagłosował filmik nazywa się uwaga uwaga: Użyj mnie. Nastolatku dbaj o higienę. Tak wiem dość dwuznaczne hasło, ale takie chyba miało być haha). Ja wraz z Jua, Olą i Wojtkiem nagrywaliśmy i robiliśmy zdjęcia, jak przechadzali się ścieżkami naszego miasteczka z wielkimi pudłami i kartonami z napisami np. Użyj mnie, Wykorzystaj mnie itp.. Nie ukrywam, było śmiesznie. Następnego dnia sorka pochwaliła mnie za dobre ujęcia, było mi strasznie miło usłyszeć takie słowa ponadto po raz pierwszy kręciłam coś w terenie. Gdybym chciała zacytować słowa to poplątałabym się w nich, bo powiedziała to w taki sposób, że powtórzyć mi ciężko.
W pozostałe dni po szkole zwykle odrabiałam prace domową, a dla rozrywki jeździłam na rolkach i deskorolce, niedługo kupuje sobie nową deskę, bo tą co mam to jest brata, nie mogło też zabraknąć dalekich spacerów z Iloną w nieznane tereny naszej wsi.
A wam jak minął zeszły tydzień?





Jedno z pudeł w jakich chodzili :D


13 komentarzy:

  1. Kocham te foty! *_*
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia słońca podoba mi się najbardziej :D A czasu i mi ciągle brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne te zdjęcia <3 !
    a pudełko rozśmieszyło mnie do łez :'D
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich ;) Bardzo miło tu i chętnie będę Cię odwiedzała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/uwielbiam-cay-swiat.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  5. wczesny syndrom studenta :P

    Pozdrawiam

    cooolhunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, gdy wpadniesz. ^_^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! Super wyglądacie :)
    Pozdrawiam cieplutko :* Mozę masz ochotę zajrzeć do mnie i może zaobserwować :) Ja się odwdzięczę ;)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog, ciekawie piszesz i milo sie cie czyta.
    Co powiesz na wspolna obserwacje ? ja juz ! :) zapraszam http://angelica-gurgul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zachód słońca!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne drugie zdjęcie ;)


    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    thejustysiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega blog
    Uwielbiam go <3
    .
    .
    Obs Za Obs?Ja Już obserwuje
    Mogę też zrobić design tobie jak chcesz:*
    Zapreaszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety tez mam z tym problem :/

    Zapraszam do mnie na bloga, mam świetny konkurs do wygrania tablet:
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń