2015/03/16

Boje się

Hejka kochani
Wierzycie, że ludzie mogą się zmienić? Wyjść z cienia i już nie być szarą myszką chowającą się pod miotłą? Ja wierze i jestem tego żywym przykładem. W czasach tak odległych (jakieś 3 lata temu) sama nie zagadałabym do nieznajomej osoby, w pewnym sensie bałabym się jej i jedynie na co bym się odważyła to uśmiechniecie się i dalej stanie jak kołek. Teraz jestem zupełnie inną osobą, jeśli chodzi o rozmowy, udzielanie się i ogólne nie bycie szarą myszką. Nawet przyjaciółki mówią mi, że bardzo się zmieniłam od czasów podstawówki (na dobre), stałam się bardziej gadatliwa, nie boje się otworzyć buzi i zagadać. Nieśmiała byłam tylko w otoczeniu nowo poznanych ludzi, w swojej "paczce" - nigdy. Dzisiaj jak przypominam sobie siebie z czasów podstawówki to śmiać mi się chce. Na szczęście już nie jestem tą samą osobą co w podstawówce, przez tą zmianę poznałam wielu ciekawych ludzi, w świecie realnym jak i internetowym, założyłam bloga, co z moją nieśmiałością byłoby niemożliwe i ogólnie stałam się bardziej radosną osobą. Oczywiście w pewnym stopniu nadal jestem trochę nieśmiała, ale nie w takim jak wcześniej.





18 komentarzy:

  1. Ja nadal w jakimś stopniu jestem szarą myszka :D Potrafię się wygłupiać w miejscach publicznych, mówić na forum czy udzielać się w różnych sytuacjach, ale nadal nie zagadam do obcej osoby. No chyba, że pytam się, czy tym pociągiem dojadę do domu :D Na 100% nie otworzę buzi przed nieznanym mi chłopakiem ;)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zagadam do kogoś na ulicy chyba, że potrzebuje jakiejś pomocy, nie przesadzajmy z nieznajomy poznany czekając na autobus mi nie potrzebny hah :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalona ty moja <3
    seeanedesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bylam kiedys bardzo nie smiala i juz mi troche przeszlo :)
    Wiec gratulacje tej zmiany bo bycie nie smialym jest straszne :/

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś zawsze wolę zostać w cieniu innych.Mam okropną tremę,żeby wystąpić gdzie kolwiek. Czasami to utrudnia moje życie ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nieśmiałość też utrudniała mi życie, nie pozbyłam się jej do końca, ale to na pewno nie możliwe. Kiedyś powiedziałam, że jedno ma się życie, trzeba je przeżyć jak najlepiej i nie bać się wszystkiego. Małymi kroczkami zwalczałam nieśmiałość, a gdy przyszłam do gimnazjum to tak się rozgadałam, że czasem trudno mnie uciszyć :) Jeśli chcesz to tobie też się to uda!

      Usuń
  6. Ja nadal wolę pozostawać w cieniu. Nie wiem dlaczego, tak po prostu mam mimo to założyłam bloga, a nawet dwa, chociaż nie są popularne :(

    Zapraszam :)

    http://martyynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również od podstawówki zmieniłam się diametralnie. Byłam wtedy dziewczyną żyjącą we własnym świecie. Teraz też mam swój "Świat", ale jest dużo lepszy od tamtego :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. ja cieszę się, że się zmieniłam. Będąc w podstawówce byłam naprawdę okropna. :) Świetny post

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia:) Ja również bardzo zmieniłam się od podstawówki.
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kiedyś bałam się ludzi i byłam nieśmiała ;) teraz jest o wiele inaczej
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem nieśmiała w kontaktach z nowo poznanymi ludźmi, ale pracuję nad tym i jest już lepiej :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię nawiązywać nowe znajomości : D . Fajne zdjęcia . Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o klikanie w link płaszczyka w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/nadchodzace-ciepo.html

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia!
    ja też byłam szarą myszką, teraz się to zmieniło
    nadal jestem, ale tylko jak nie znam za bardzo otoczenia no i jestem sama wśród nowych ludzi, ale to nie zawsze- dużo zależy też od tych osób :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myślę,że ludzie mogą się zmienić,jeśli tylko chcą :)

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń