2015/03/02

Hi

Hejka
Udaje wam się wstać wraz z pierwszym dzwonkiem budzika? Mi to w ogóle nie wychodzi i zawsze muszę nastawić pięć budzików żeby w końcu zwlec się z łóżka. Dzisiaj na szczęście nie poszłam do szkoły i miałam dodatkowy dzień wolny, a jutro najgorszy dzień w tygodniu, mam nadzieję, że go przetrwam. W ostatnim czasie zaczęłam chodzić z koleżanką na piechotę do miasta (jeżeli można w ogóle nazwać go miastem, bo nie jest za duże) i na prawdę spodobały nam się te spacery (to ok 3-4 km w jedną stronę), teraz to nasza mała tradycja. Zaczęłam się też zdrowo odżywiać (znowu, chyba po raz setny to postanawiam hah), teraz na pewno wytrwam. Mam mega dużą motywacje i w niedalekiej przyszłości zamierzam zapisać się na siłownię, także jest moc!
Co u was działo się w tym tygodniu?






18 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :)

    Mam dla Ciebie kwiecisty wianek na sesję (super modny w tym sezonie!) a do tego biżuterię lub kosmetyki. Chcesz? A może post promujący? :) Zapraszam!

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świete zdjęcia. Zapraszam do mnie onedayyinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nigdy nie umiem wstać z pierwszym budzikiem, haha! :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym tygodniu nie działo się u mnie
    za wiele, siedze w domu z powodu choroby ;)
    świetne zdjęcia :) :*
    masz świetnego i kreatywnego bloga,
    bardzo mi się podoba, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak słyszę budzik to mi się nie chce z reguły wstawać ale jednak się zmuszam.
    Z siłownią to moim zdaniem bardzo fajny pomysł. :)
    Śliczne zdjęcia

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjecia <3
    http://boredofficially.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, cudowne zdjęcia! Masz bardzo ciekawy design bloga. Ja również ostatnio bardzo polubiłam chodzić na spacery! :)

    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia ^^!
    bardzo podobają mi się cegiełki, które masz w tle bloga
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia:) Ja w tym tygodniu miałam testy próbne, więc zdecydowanie ciężki tydzień:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia. Świetnie wyszłaś. :*

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, gdybyś wpadła chociaż na minutkę. :)
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, cudowne zdjęcia. Jesteś śliczna. :) Zapraszam:* http://angelblogposts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nigdy nie wstaję po pierwszym dzwonku budzika :D Powodzenia w zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwykle nie mam problemów z wstawaniem rano. Czasami mam myśli typu "A może nie pójdę dziś do szkoły", ale po 5 minutach myślenia wstaję z nastawieniem, że muszę. :)

    OdpowiedzUsuń