2015/03/29

Uśmiechnij się

Hejka
Zdarzyło wam się uśmiechnąć do nieznajomej osoby? Zupełnie bez powodu, tylko tak po prostu. W ostatnim czasie dużo razy uśmiechałam się do przechodnich, a było to spowodowane tym, że uczestniczyłam w kilku akcjach z mojej szkoły, gdzie trzeba było wyjść na ulice i rozdawać balony, ulotki itp.. Z uśmiechem szło jak po maśle, przekazywaliśmy uśmiech innym osobom i wiadomości o bezpiecznym internecie. Przyjemne z pożytecznym. Uśmiechanie się do nieznajomych na prawdę mi się spodobało, oni zazwyczaj odwzajemniają uśmiech, robiło się wtedy miło i każdy idzie z lepszym humorem z swoją stronę. Przekazujcie pozytywną energię innym, nie bądźcie wiecznymi smutasami którzy nie mają powodu do uśmiechu. Nie mówię tu żeby mieć ciągle mieć zęby na wierzchu i szczerzyć się, bo wtedy wydałoby się to dziwne i patrzyliby jak na wariata z nie znikającym "bananem" na twarzy, ale uśmiech nikogo nie zabił i nie zrobił nikomu krzywdy. Na pewno nie jestem jedyną osobą, która zauważyła, że wszystkie sprawy załatwia się lepiej gdy ma się pozytywną minę, a nie jakby ktoś wam zabił kota.
PO PROSTU UŚMIECHNIJ SIĘ!







19 komentarzy:

  1. TAK! :3
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy mi się to zdarzyło :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą. Uśmiech jest najlepszą rzeczą. Od jakiegoś czasu zaczęłam się więcej uśmiechać i od razu mi się lepiej żyje. Zawsze nam nasza pani w klasach 1-3 mówiła że uśmiechniesz się i otrzymasz to samo :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, bo przecież uśmiech jest zaraźliwy :D dzisiaj moja przyjaciółka była smutna i uśmiechnęłam się do niej i odwzajemniła uśmiech i od takiego niepozornego uśmiechu poprawił jej się humor :D

      Usuń
  4. Bardzo motywujący post, oby więcej takich! Dobrze to ujęłaś :)

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) przewiduję więcej postów tematycznych także zapraszam do obserwowania bloga żeby nie przegapić :)

      Usuń
  5. Jak mam lepszy dzień, to czasem się uśmiecham do nieznajomych :) super zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami zdarzy mi się uśmiechnąć do osoby nieznajomej i jeśli ta osoba odwzajemni uśmiech, mam wtedy lepszy humor. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, ja staram zawsze się uśmiechać :)

    Zapraszam też do siebie.
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega blog
    .
    .
    Obs Za Obs?Ja Już obserwuje
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, uśmiech i pozytywna energia musi być ! :)

    Wspólna obserwacja ? Odpisz ! :) lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi sie pierwsze zdjecie, najlepsze po prosyu;p
    Zapraszam do sb;d Ja obserwuje i licze na rewanz:D
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekne zdjęcia :* podoba mi się twój nagłowek jest cudowny:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł z tą akcją :) uśmiech najlepszym lekarstwem na wszystko! :D
    a zdjęcia są cudowne :3

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post i całkowicie się z tobą zgadzam ! :D Śliczne zdjęcia :>

    Mój blog KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń