2015/04/03

Kwiecień czy grudzień?


Hejka
Na pewno nie jestem jedyną osobą która widząc pogodę za oknem łapie się za głowę i nie dowierza. Śnieg fajna sprawa... tylko czemu w kwietniu?!?
Opuszczając temat pogody powiem wam, że gdy tylko mam wolny czas to gram w The Sims 3, jest to najlepsza gra i na pewno każdy kto w nią grał nie powie o niej złego słowa. Ma wszystko co potrzeba do rozrywki i zabicia czasu, kiedy moje simy wykonują jakieś dłuższe zajęcia to sięgam po książkę, oczywiście mogłabym przyśpieszyć czas,
ale jak to ja zawsze mi brakuje czasu, więc robię dwie rzeczy na raz (bo kto bogatemu zabroni (:D)).
Jestem w trzecie klasie gimnazjum... niestety. Już od dawna myślę nad kierunkiem, ale nadal nie wiem czy do technikum czy liceum, mam nadzieję, że testy pójdą mi dobrze. Będę trzymać za siebie kciuki i za tych co będą pisać też. Jak przygotowujecie się to testów?


Na koniec życzę Wam kochani, abyście te święta wielkanocne spędzili z rodziną świetnie się bawiąc oraz żebyście odpoczęli od szkoły.





40 komentarzy:

  1. woooooooow przepiękna jesteś! dziekuje za życzenia i również życzę udanych świąt !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie śnieg na szczęście już zniknął :) Uwielbiam simsy, i Życzę Spokojnych Świąt ! :)

    Dziękuje za obserwację i również obserwuję :)
    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przygotowujemy się ^^ Tak bardzo śliczna!
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wpis!

    http://weerrczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeżywamy 4 pory roku na godzinę, haha :)

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :) obserwuje i liczę na rewanż ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieg pomylił święta ;)
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. haha :D ta pogoda jest beznadziejna.

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
    ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem chyba pierwszy raz na Twoim blogu, ale muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona, obserwuję ;) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Życzę wesołych świąt ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/04/happy-easter.html zapraszam serdecznie na blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam The Sims 2, jakoś te nowsze wersje nie przekonują mnie :)
    Nie przejmuj się testami, na to nie patrzą jakoś bardzo i każdy o nich szybko zapomina.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie pogoda jest dziwna i nijaka, deszcz, słońce, śnieg ?!
    Tak tęsknię za latem :) Piękne włosy :)

    Pozdrawiam - wanessa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice blog. Follow to follow. Let us follow eachother? Come and leave a comment on my blog:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też padał śnieg dzisiaj ._. ja się wybieram do liceum :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też padał śnieg, ale od razu stopniał XD
    Mokrego dyngusa!
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj mi znać na moim blogu :)

    klaudienn.blogspot.com - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  16. tez jestem w 3 klasie, strasznie sie stresuje i licze ze pójdzie mi jak najlepiej :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/04/suprise-suprise.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Snieg na wielkanoc ale na boże narodzenie nie potrzebny

    paulineeeblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssaaaanderrrxxxxvv00.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No fakt, pogoda na Wielkanoc nas w tym roku zaskoczyła ;). Jeśli chodzi o The Sims, to ja już dawno wyrosłam z tej gry, ale w swoim czasie mocno się w nią zagrywałam. Teraz o wiele bardziej wolę gry online. Co do wyboru przyszłej szkoły, to ja gimnazjum kończyłam 10 lat temu i gdybym jedynie mogła cofnąć czas, nie poszłabym do liceum ogólnokształcącego, a do technikum. Wiele zależy od tego, co chcesz robić, jakie masz pasje i zainteresowania. Jeżeli chciałabyś pogadać na ten temat z kimś doświadczonym i będącym na bieżąco w temacie, odezwij się. :)

    blizej-ciszej-bardziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. i jak tam u ciebie po świętach kochana? bo u mnie pewnie przybyło 3 kg ;/
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z must have tej wiosny! byłabym mega wdzięczna jeśli poklikasz w linki w poście :* będzie mała nagroda za to ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie tez pogoda do bani
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na szczęście u mnie teraz świeci w końcu słoneczko i jest dość ciepło. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne masz włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Na szczęście pogoda sporo się już poprawiło. U mnie dziś jest tak ciepło jak w lecie, ponad 20*C i mocno grzejące słoneczko. :)

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej. :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie od 2 dni jest 20 stopni więc w sumie jestem mega szczęśliwa :D

    + Obserwuję :>>
    Mój blog KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też jest już ciepło, ale dzisiaj przez chwile była wielka ulewa

      Usuń
  28. FAJNY POST :*

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Simsssy! ^^
    Super gra, ale jak się długo gra to się szybko nudzi:(
    Dlatego ja gram rzadko, ale długo hehe:)
    Ładne masz włosy:)
    Zapraszam: http://avilandpolly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia, ostatnio pogoda była ładna ale od przedwczoraj znowu się pogorszyła:)

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Pozdrawiam✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna jesteś i masz bardzo ładne włosy :)
    obserwuje i zapraszam!
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jesteś , a po za tym piękne włosy!
    Świetnego masz bloga! Piękny desing :) :)
    Co powiesz na wspólną obserwację na blogu?
    Zacznij i mnie poinformuj! :*
    Ps. 10 % zniżki na zakupy w sklepie born pretty store : AMET10

    OdpowiedzUsuń
  33. O matko, też się ostatnio (jeszcze w wakacje) uzależniłam od Sims 3, popsuły mi się, ale je naprawiłam, kupiłam 2 dodatki i pogrywam w każdej wolnej chwili. Super! :)

    Zapraszam na nowy post! Odwdzięczam się za kliknięcie w link :)

    OdpowiedzUsuń
  34. No dziwnie, dziwnie..
    Heh, ale teraz się naprawiła.

    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  35. Ladne zdjecia
    oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super :) zapraszam do mnie na nowy post podlewsky.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń