2015/05/10

Moje zainteresowania


Hejka kochani
Dzisiaj przychodzę do was z luźniejszym postem. Mało wiecie o moich zainteresowaniach, więc postanowiłam opowiedzieć trochę o nich. Może i wasze znajdzie się poniżej.

Fotografia

Pierwszym i niedawno odkrytym zainteresowaniem jest fotografia. przynajmniej raz w tygodniu wybieram się na wycieczkę w plener i pstrykam multum zdjęć, niektóre z nich możecie zobaczyć na blogu. Lubie nie tyko pozować do zdjęć, ale także je robić. Jeżeli jeszcze nie widzieliście zjedźcie niżej i zobaczycie zdjęcia wykonane przeze mnie mojej koleżance.


Rysunek

Od najmłodszych lat ciągle coś rysuje. Kiedyś dostałam teczkę z witch i siadłam w swoim miejscu do rysowania i przerysowywałam wszystkie dziewczyny. Skromnie się chwaląc nawet nieźle mi wyszły, jak na 7-letnią mnie. Teraz moje umiejętności są o wiele lepsze, ale to nadal nie świetne rysunki.


Dekorowanie wnętrz

Mam fioła na punkcie ładnie udekorowanych pokoi, dlatego lubię chodzić z rodzicami np. do BRW, są tam bardzo ładnie urządzone pokoje i każdy na swój sposób mnie inspiruje. Tak samo jest z tymblr na którym jak wiemy są piękne zdjęcia i bardzo dużo inspiracji, nie tylko dotyczących wnętrz. Tam jest wszystko!


Świat

Od kiedy pamiętam uwielbiam zwiedzać świat. Kiedy miałam ok. 5-7 lat były to tylko spacery po okolicy z mamą lub kimś innym. Z wiekiem zaczęłam bardziej interesować się co jest w innych miastach, w szczególności Polski. Teraz wybiegam za granicę Polski i docieram do Japonii, Indii, Irlandii, Londynu, Turcji i wielu innych.


Moda

Na blogu niekiedy pojawiają się bardziej(że tak powiem) ładne stylizacje, niż bluza i jeansy. W planach mam trochę sesji i jeśli dobrze wyją zobaczycie je tutaj.


Muzyka

Nie mogło zabraknąć muzyki, bo kto jej nie lubi. Najbardziej lubię pop i rock, więc jak znacie jakieś fajne to napiszcie w komentarzu. Bez niej nie wyobrażam sobie ani jednego dnia.


Jakie są wasze zainteresowania?

32 komentarze:

  1. Świetny post! Widać że kochasz to co robisz, i masz z tego frajdę!
    Ja również interesuję się muzyką, fotografią oraz sportem <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. masz dość dużo zainteresowań, ale to dobrze, im więcej tym człowiek bardziej obeznany w świecie :) widać, że poświęcasz się maksymalnie swoim życiowym pasjom :)
    pozdrawiamy i zapraszamy!
    jesteśmy raczkującym blogiem, więc każdy gest w naszą stronę nas ogromnie cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografowanie + Blogowanie = Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocneee :D i śmiać się też lubisz!
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zainteresowania! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam rysować i podróżować :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Muzyka, starożytność, świat, tradycje i kultura hm :D I opuszczone miejsca <3 ahaha

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zainteresowania, powinnaś je jak najdłużej rozwijać :) powodzenia :*
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja interesuję się modą i... poezją :)

    Śliczny nagłówek i wygląd bloga <3

    Zapraszam na mojego bloga, może znajdziesz tam coś inspirującego :)
    weronikaadamczykblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo tych zainteresowań masz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia w rozwijaniu swoich pasji :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html moge prosic o klikniecia tutaj? dla ciebie to chwila a dla mnie znaczy to bardzo duzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że mamy podobne zainteresowania :3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny post, bardzo mi się tu podoba, więc będę częściej zaglądać! ♥

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie :)
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne zainteresowania! :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam czytać książki, choć nie czytałam, ale na pewno w wakacje planuje dużo czytać :)
    Mogłabym prosić Cię o kliki w linki w poście? Tobie zajmie to tylko chwilę, a dla mnie to bardzo ważne :) Poinformuj mnie jak to zrobisz, a postaram się jakoś odwdzięczyć ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post :) obs za obs? jeśli tak zacznij i daj mi o tym znać
    http://zuzu781.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post i ładne zdjęcia, mamy podobne zainteresowania :)

    Dziękuje za komentarz xx a korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię ponownie na mój blog i zachęcić do przeczytania nowej notki :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo masz tych zainteresowań, ja mogę wymienić tylko fotografię,bloga i muzykę ;)


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobne zainteresowania :D

    ---------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie do aranżacja wnętrz i wizaż - uwielbiam :) Fajny post !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam podobne zainteresowania :) Również uwielbiam robić zdjęcia i rysować!
    http://kxsiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwielbiam fotografować :)
    Podobnie jak ty kocham muzykę. Dawniej uwielbiałam rysować i robiłam to ciągle,ale przez ostatnie lata troche to zaniedbałam. Muszę do tego wrócić.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fotografia również jest moją pasją, już jakoś 4 lata :)

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawie napisane :) Również interesuję się fotografią.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe zainteresowania, ja interesuję się głównie fotografią, wokalem i psychologią.

    http://diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. również interesuję się fotografią dodatkowo modą,śpiewem =p
    Zapraszam do mnie!
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post :D
    Zapraszam do mnie :*
    http://elisbloggerka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post
    http://jestempatrycjaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń