2015/06/10

Kolorowo


Hejka kochani
W ostatnim tygodniu dużo się działo. W czwartek rodzina przyjechała i oczywiście bez grilla się nie obeszło, tak samo w piątek. Sobota była jednym z najlepszych dni. Byłam z koleżanką, bratem i jego kolegą na festiwalu kolorów, a do tego były moje urodziny. Lepiej nie mogło być. Impreza była świetna, dobrze, że brat miał w samochodzie trochę ubrań to nie zabrudziłyśmy mu auta. Na pewno nie zabraknie mnie za rok na tym festiwalu. Niedziela - najgorszy i najlepszy dzień w życiu. Nigdy w życiu nie wypiłam tyle wody na raz co w ten dzień. Cały dzień mocno świeciło słońce, co w innych okolicznościach byłoby plusem, ale nie tym.
W niedziele odbyła się w mojej szkole gala orkiestr, musiałam się na niej pojawić, bo robiłam zdjęcia (uwaga, zrobiłam ich ponad 700). W innym poście pisałam, że idę na konkurs o patronie i uwaga wygrałam jedno z pierwszych miejsc! Pierwszy raz w życiu coś wygrałam i ciesze się niezmiernie.
Długi weekend okazał się być krótki, pewnie nie tylko dla mnie, ale sądzę, że wykorzystałam go w 100%.

A wy jak spędziliście długi weekend?
Byliście kiedyś na festiwalu kolorów? Jakie wrażenia?


#50ShadesOdWorkout
Prawie wakacje, a więc warto zadbać o formę na lato. Jeśli chcecie zgubić kilogramy, wyrzeźbić ciało lub wzmocnić kondycję to ten projekt jest dla was. Akcja ta ma służyć rozpowszechnieniu aktywności fizycznej, więc jeśli masz ochotę weź udział. Po więcej informacji zapraszam na bloga Mai (klik), która tą akcje organizuje.







13 komentarzy:

  1. Też miałam pojechać na festiwal kolorów ale nie wyszło :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tobą najlepiej <3 Gala orkiestr jest the best hyhyhy ^^
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, ze festiwal kolorow, to cudowna sprawa! sama chcialam sie na taki wybrac, jednak festiwale oraganizowane sa zbyt daleko od mojego miasta, a jezeli moge sie wybrac to nie do konca pasuje mi data. Mam nadzieje, ze jeszcze kiedys mi sie uda:) Gratuluje swietnych zdjec:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo łądne zdjęcia :)
    Zapraszam na konkurs- do wygrania 120$ do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie byłam nigdy na festiwalu kolorów, a bardzo bym chciała :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety jeszcze nie miałam okazji wybrac się na takową imprezę, ale kiedyś bardzo chciałabym się tam znaleźc.
    Gratuluję wygranej w konkursie, robisz naprawdę cudowne zdjęcia :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bbylam na takim festiwalu ;]

    buziaki ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie byłam na takim festiwalu, ale mam zamiar pojechać za jakiś czas :)
    Śliczne zdjęcia
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam na takim festiwalu :(
    Piękne zdjęcia <3
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny :)
    Zapraszam (dopiero zaczynam)
    http://nyciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia.
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń