2015/07/06

Hot day


Hejka kochani
Ostatnie dni są mega upalne, bez butelek zimnej wody nie wytrzymałabym dnia jak i nocy. No cóż, pogoda daje mi w kość, ale sama chciałam, żeby było ciepło. Bynajmniej można się opalić. Nie mam basenu, a nad jeziorem będę za jakieś półtora tygodnia, to trzeba szukać innych rozwiązań schłodzenia się. Polecam wejść pod zimny prysznic, od razu lepiej się człowiek czuje.
Mimo 30 stopni w cieniu wyciągnęłam koleżankę na zdjęcia, bo dlaczego by nie, a po drodze musiałyśmy się zmierzyć z napadem ślepaków i innych latających robali.
Patrząc na kalendarz o 3 rano nie mogę uwierzyć, że dopiero jest 6 lipca, czuje jakby wakacje trwały już miesiąc, chodź niedawno w ogóle ich nie czułam.
Postanowiłam, że w wakacje będę się więcej ruszać (jak nie ma się formy na lato, to może w lecie trochę jej nabiorę hah) i nie pozostało tak tylko na słowach. Od początku wakacji prawie codziennie rower, rolki, długie spacery i ćwiczenia w domu. Trzeba coś robić, bo jak jedna Ola(yt:madnostyle) powiedziała: ,,Żeby nie było tak, że pierwszy w-f po wakacjach, a ja "umieram" ." Coś wam to mówi?
Życzę wam dobrej nocy / miłego dnia.














22 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Poklikasz w linki w tym poście i baner? Za podanie cen daję dodatkowo 2 komentarze (Oprócz konkursu)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! ja również postanowiłam w te wakacje zrobić krok ku lepszej kondycji, trzymam za ciebie kciuki! ♥
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, można się opalić i to porządnie! Nienawidzę takiej pogody, za ciepło! Haha, ja ciągle mam przy sobie butelkę z wodą, bo także chyba nie wytrzymałabym ;) Jakie śliczne zdjęcia! Bardzo ładnie na nich wyszłaś, a na przedostatnim świetnie uchwyciło się słońce :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. To ostatnie ze stokrotką też idealne technicznie, super. Zazdroszczę takich fajnych plenerów (:

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest to pierwsze zdjęcie :3 ja nie lubię się opalać, więc chowam się w taki upał w pokoju :D

    zapraszam
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Oj, temperatura daje się we znaki :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia;) Masz rację, upały są nie do zniesienia i w lato należy pić 10 razy więcej wody niż normalnie:)
    Pozdrawiam:**
    manniaabloog.blogspot.com ---> Zajrzyj, jak masz czas. Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia! Mnie w takie upalne dni ratuje jedynie zimna woda, inaczej bym nie przeżyła :D

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! To ze stokrotką najlepsze :)

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też oglądam Alex, to bardzo spoko dziewczyna, mówi jak jest ;) Według mnie ćwiczenia wcale nie muszą być nudne, warto poruszać się trochę dla zdrowia i ładnej sylwetki :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie wyszło cudownie mimo dokuczliwych upałów, byłoby piękną tapetą np. na komputer. ; )


    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. :) Dla mnie wf po wakacjach nigdy nie jest ciężki. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia śliczne, ostatnio bardzoo mi się spodobało<3

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :) Ja też się wzięłam za siebie, ale boczki z Tiffany, które robiłam 2 dni temu mnie zniszczyły - ledwo chodzę przez zakwasy! Nie mogę nawet się przewrócić z boku na bok bez stękania :) Ale dziś chcę wrócić, zobaczymy czy się uda :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam robić boczki z Tiffany. Trzymam kciuki :)

      Usuń
  16. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) genialne zdjęcia a ostatnie wooow ;d
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny Blog! Ja dopiero zaczynam także zapraszam do mnie :)
    oczywiście obserwuje !

    mania-wecandoit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham takie upały, ale na dłuższą metę są nie do wytrzymania. Ładne zdjęcia. :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. upały są oki ale tak do 30 stopni :P więcej nie, zdecydowanie nie :D

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń