2015/07/28

Zakopane 2015


Hejka kochani
Dopiero co wsiadałam do autokaru i zapoznawałam się z nowymi osobami z obozu. Dopiero co chodziłam górskimi szlakami myśląc, że nie dotrę na sam szczyt, a jednak udało się. Jeszcze niedawno śpiewałam piosenki w gronie 120 osób... a teraz siedzę przy biurku, w tym samym miejscu gdzie siedziałam dwa tygodnie temu....

Piękne dwa tygodnie minęły mega szybko. Jeszcze nie zdążyłam zapamiętać chociaż połowy imion ludzi z obozu, a już musiałam się żegnać. Pocieszające jest to, że za ok. dwa tygodnie widzę się z koleżanką z kolonii (jeśli to czytasz to pozdrawiam ;)).
Minął dopiero jeden dzień odkąd ostatni raz widziałam całą kolonie, a ja czuję jakbym nie widziała ich tygodnie. Ale nie ma co być smutnym, trzeba korzystać z wakacji i przeżyć je jak najlepiej, żeby po powrocie do szkoły nie żałować, że siedziało się w domu. Mam nadzieję, że kontakt nie zniknie i będziemy się spotykać raz na jakiś czas.

A teraz proszę państwa czas na pogodę... Pogoda prawie każdego dnia dopisywała, tylko raz złapał nas deszcz gdy szliśmy w góry, ale druhny i druhowie pomyśleli o wszystkim... dali nam piękne płaszcze przeciwdeszczowe w których wyglądało się jak ufoludek. Na początku wszyscy narzekali (chyba), ale gdy zaczął padać mocny deszcz nikt się nie spierał, że nie będzie go nosił.
















Ten post jest trochę chaotyczny, ale wybaczcie mi to, mój umysł jeszcze nie wrócił z gór.

23 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie widoki! Cudowne, ach.
    Moje klimaty. Lubię takie leśne ścieżki :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że już wróciłaś :3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  5. to super że dobrze się bawiłaś na obozie ;)


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia c;
    zpamietnikaleworecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że wyjazd się udał. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że kolonia wypaliła i spędzilaś miło czas :) Mieszkam niedaleko Zakopanego, dlatego czasami tam bywam :) Polskie góry są piękne! Śliczne zdjęcia c:
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny design i zdjęcia. Och, jak ja kocham te mrożone picie...
    U mnie n/n
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granity to coś bez czego nie mogę żyć Hah

      Usuń
  10. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia! ja za 10 dni też jadę na obóz ale do Grecji i boję sie że to również minie tak szybko że nawet nie zdążę zapamiętać wszystkich imion uh

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pierwszy tydzień tak szybko minął, że nie pamiętam co ja wtedy robiłam haha

      Usuń
  12. jak ten czas szybko leci :))
    muszę się tam wybrać kiedyś, piękne widoczki :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz, świetne zdjęcia
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń