2015/08/09

Too hot


Naprawdę nie sądziłam, że w naszym kraju może być aż tak gorąco. Polska zmienia się w tropiki. Jedyny napój, jaki jest dobry na te upały to granit, niestety to takowego mam 3 km i muszę się zadowolić zimną wodą gazowaną. Jakie macie sposoby na schłodzenie się? Oprócz wejścia do basenu-gdybym miała, od samego rana bym w nim siedziała.
Ostatnio bardzo polubiłam oglądać program TVN Style min. ,,Dorota was urządzi!". Fajnie tak popatrzeć na pięknie urządzony dom/pokój,
a czasem znajduję fajne pomysły do swojego pokoiku. Polecam obejrzeć, ja w takim stopniu się wkręciłam, że nie mogę przegapić ani jednego odcinka. 
W wakacje trochę opuściłam się w oglądaniu seriali, a na ich miejsce wstąpiły filmy i... bajki! Tak, nie przeczytaliście się (?). Obejrzałam wszystkie części dzwoneczka i zastanawiam się, jaką by dzisiaj obejrzeć (jak komputer się schłodzi). Jak widzieliście jakąś fajną, to piszcie, z filmów również nie pogardzę.
Niedawno byłam z koleżankami (Ania i Ania) jak zalewem trochę wypocząć i porobić zdjęcia. Obie są ich autorkami, a jedną znajdziecie na blogu byAjina-serdecznie zapraszam, robi śliczne zdjęcia.









\








42 komentarze:

  1. Ja już nie potrafię wytrzymać w tym upale :/ Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę upałów! Też mam do dyspozycji tylko wodę :( fajne zdjęcia :)
    Mój blog o podróżach i przemyśleniach - zapraszam do obserwacji :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega blog. Obserwuje zapraszam do mnie ;)
    Wszyscy mile widziani ;>
    Myśle że zostawisz u mnie po sobie jakiś ślad ;)
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam dosyć upałów, przeszkadzają mi w robieniu zdjęć xD jak zwykle ślicznie wyszłaś! :D najlepiej z nami na jezioro haha

    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też. Dzisiaj miałam ochotę puść na zdjęcia, a zamiast tego siedziałam przy farelku hah

      Usuń
  5. bardzo ciekawy post ^^
    śliczne zdjęcia ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. racja! jest okropnie gorąco! Ja zawsze byłam nawet w lato zmarzluchem a teraz się wręcz topie! Śliczne zdjęcia!
    _____________
    dodaje sobie twój blog do zakładek i będę wpadać często!
    chciałabym również zaprosić cię do siebie na ✿♡na queenxfangle.blogspot.com
    ♡✿

    może mój blog też ci przypadnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Paula taka tapmadl <3
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne wakacyjne zdjęcia, z seriali polecam dobre polskie "Ranczo" :D Ja obejrzałam chyba wszystkie odcinki
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo "Ranczo"! :D też obejrzałam wszystkie odcinki.

      Usuń
  9. Fajne zdjęcia!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz kochana!ja już mam upałów dosyć, mimo iż jest mi zawsze zimno to teraz mam stanowczo dosyć :)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety te upały każdemu dają się we znaki. Odczuwalna temperatura to nieco ponad 50 stopni, a nam nie pozostaje nic innego jak przetrwać :D A co do granity to można ją przygotować samemu, po co podróżować 3 km. Pozdrawiam
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. No racja,straszne pały :/ Fajniutkie zdjęcia!
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeszkadzają mi takie upały:( ja akurat częściej oglądam seriale niż filmy.
    Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. CO do upałów to ja właśnie na to najbardziej czekałam przez cały rok. Uwielbiam lato i nie narzekam na wysokie temperatury. No chyba, że w nocy jak przewracam się z boku na bok i nie mogę usnąć ;/
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też lubię jak jest ciepło, ale przez ostatnie kilka dni to już przesada z tymi stopniami. Najlepiej wieczorem pójść na dwór na huśtawkę(albo ławkę) taki fajny chłodek :D

      Usuń
  15. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam Toy Story 3! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. Ja w ten gorący tydzień siedziałam w basenie, bo byłam u babci.
    Pozdrawiam
    blogirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prawdę śliczne zdjęcia <333 Polecam minionki do obejrzenia :D

    My World By Kala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zamierzałam, ale w internecie jest tylko wersja nagrywana z sali kinowej ;/

      Usuń
  19. Świetne zdjęcia, pięknie na nich wyglądasz :)
    Również bardzo lubię oglądać bajki, ale jednak seriali przestać oglądać bym nie umiała :>
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo często zmieniam zdanie i teraz znowu oglądam seriale, ale bajki nadal męczę ;D

      Usuń
  20. Nie mam żadnych sposobów na upał, bo przez całe lato temperatura nie przekroczyła 20 stopni. Zimna i deszczowa Szwecja. :< A miałam plan pracować nad opalenizną przez wakacje.

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tylko 2 sposoby na upał:
    1. Wlać do wanny najzimniejszą wodę jaką się da i w niej pomoczyć nogi xd
    2. Wymieszać zimną wode gazowaną , lód i sok porzeczkowy ^^
    Oby te upały się skończyły bo polska gospodarka długo tak nie pożyje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesujące te sposoby, spróbuję ich ;D

      Usuń
  22. Ciekawy blog, oryginalnie piszesz. Bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej, bo watro! ♥

    U mnie za kliknięcie w banner romwe, zareklamuję Twój blog w następnym poście!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  23. Te upały już mnie trochę denerwują. A zdjęcia rzeczywiście śliczne.
    Mogłabym prosić o klikniecie TUTAJ KLIK ? i TUTAJ KLIK ? lub w banery na blogu? 
    Zapraszam
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mega wakacyjne zdjęcia, super! :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne zdjęcia może wspólna obserwacja ? http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. W ten gorąc faktycznie nie idzie wytrzymać. Mój sposób na schłodzenie się?- Woda do picia!
    Też lubię oglądać "Dorota Was urządzi" ♥
    Śliczne zdjęcia :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Omg, Dzwoneczek! Uwieeeelbiam te bajki, mimo że no cóż, dzieckiem nie jestem, ale kto zabroni mi ich oglądać? <3
    Mogę Ci dużo polecic! Moje ulubione: Hotel Transylvania, Gnijąca panna młoda, Wielka szóstka, Jak ukraść księżyć i oczywista oczywistość, Shrek, pewnie widziałaś ♥
    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gnijąca panna młoda i Jak ukraść księżyc jeszcze nie oglądałam, więc na pewno się skuszę :D

      Usuń
  28. Gdy trwają upały to nie wychodzę z domu i siedzę przed wiatrakiem :D Śliczne zdjęcia!

    http://rules-are-boring.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Upały są męczące, ale nie ma co narzekać, bo niedługo będzie ich brakować. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia i blog ! dziękuje za komentarz u mnie ;)
    obserwuje i zapraszam - http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia ;)

    www.roseoffashionblog.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń