2015/09/20

Nie będę ofiarą


Coraz częściej słyszę, że jakaś osoba jest zastraszana w szkole. Problemu nie rozwiążemy od razu, bo tak zwyczajnie w świecie się nie da. Od problemu nie da się uciec, więc na pewno nie wagaruj, bo to Ci w niczym nie pomoże, a tylko pogorszy sprawę. Przecież nie chcesz mieć problemów w nauce. Najlepiej poradzić się drugiej osoby co zrobić, ona popatrzy na to z innej perspektywy i na pewno Ci doradzi. Jeśli jesteś taką osobą to zwróć się z problemem do rodziców, a jeśli nie chcesz z nimi o tym rozmawiać to idź do nauczyciela lub psychologa. Wszyscy z pewnością będą chcieli Ci pomóc w tej sytuacji.

Jeśli nadal jesteś poniżany/poniżana to drugim wyjściem jest przepisanie się do innej szkoły, przecież świat nie kończy się na tej jednej. W różnych szkołach są różni ludzie i w tej drugiej na pewno znajdziesz przyjaciół, a może i coś więcej?
Jest wiele osób, które są już dorosłe i gdy były w wielu nastoletnim również ich zastraszano. Przeżyły ten okres w ich życiu i są o wiele mocniejszymi ludźmi, nie pod względem fizycznym, a psychicznym. Wielu z nich wykonuje zawód i "zbija na tym kokosy", wyszli z okresu, z którym nic im się nie układało i ty też tak możesz!





40 komentarzy:

  1. Extra sesja,prześliczna bluzeczka ♥
    http://yolooliwkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A wszystkim się wydaje, że szkoła to bezpieczne miejsce, w rzeczywistości jest trochę inaczej.
    Dobrze, że poruszyłaś ten temat. Myślę, że Twój post pomoże zastraszanym dzieciakom, które szukają jakiegoś rozwiązania w internecie :) Super zdjęcia!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze to napisałaś, a gdzie zdjęcia "w powietrzu"? xD latająca Paulina :D
    a zdj bardzo ładne xD
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah nie wyszły xD w innej sesji będą ;DD

      Usuń
  4. Czasami słowa ranią nawet bardziej niż cios w twarz. Nie rozumiem osób, które zastraszają innych, i co chcą przez to osiągnąć.
    Często jest tak, że Ci "agresorzy" również mają problemy, i próbują się wyżyć na innych, jednak to ich nie usprawiedliwia.
    Każdy zasługuje na szacunek :) Zdjęcia prześliczne!

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. You look beautiful dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/09/yellow-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie się z Tobą zgadzam, często tak bywa, że osoby, które kiedyś były ofiarą, dzisiaj są ludźmi sukcesu :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz dużo jest tego zastraszania i agresji
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie każdy zasługuje na szacunek, nie możemy dać się poniżać i być takimi 'ofiarami'! :)
    Buziaki!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjecia, bardzo ładną masz koszulkę :)
    Tak warto w takiej chwili pogadać z rodzicami!
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze napisane! Strach w niczym nie pomaga! Trzeba stawić czołu problemu i zwyciężyć go!
    Zajrzysz do mnie?
    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze napisane! Strach w niczym nie pomaga! Trzeba stawić czołu problemu i zwyciężyć go!
    Zajrzysz do mnie?
    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze napisane! Strach w niczym nie pomaga! Trzeba stawić czołu problemu i zwyciężyć go!
    Zajrzysz do mnie?
    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super napisane! Najważniejsze jest przezwyciężyć strach! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się z tym co napisałaś ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze to napisałaś. Nie wolno się bać, trzeba stawiać się problemom :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post! <3 <3
    Please view my blog! <3 <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobą, które się znęcają też trzeba pomóc, bo większość z nich może nie rozumieć co ofiary czują. No po prostu brak empatii, dlatego, by rozwiązać problem trzeba zacząć od nich i rozmawiać z nimi. Nie samo - skończcie to blablabla, ale rzeczywiście tak, by dowiedzieć się dlaczego dana osoba się znęca i spróbować wyjaśnić jak to działa na ofiarę.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nie byłam poniżana w szkole. Współczuje takim osobom... Mądzre napisany post!
    http://with-ideas.blogspot.com/2015/09/zyc-z-pasja.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Parę lat temu byłam poniżana w szkole, wyzywana itp itd, ale to po prostu olałam. Może był jakiś powód, może nie. Nadstawiłam policzek i dałam radę, a teraz jestem przez te osoby lubiana, więc jest świetnie:) Świetnie napisany post kochana ♥
    NOWY POST ZAPRASZAM♥ Buziaki:* | Proszę o kliki! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda, temat zastraszania i poniżania w szkołach jest często lekceważony. Najczęściej w szkołach gimnazjalnych bądź niższych. Starsi, zwłaszcza rodzice mogą powiedzieć "nie przejmuj się", "nie załamuj", "będzie dobrze". Według mnie przepisanie się do innej szkoły to tylko ucieczka. Oczywiście można tak zrobić i jest to najłatwiejszy sposób. Lepiej jest postawić się oprawcom lub tak jak napisałaś zaalarmować organ szkoły odpowiedzialny za to co dzieje się na placówce. Dobrze poruszony temat. Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. najlepsze rozwiązanie jest się przepisać do innej szkoły, ale to nie do końca rozwiąże problem... trzeba umieć w pewien sposób walczyć z tymi osobami
    byłam, może nie poniżana ale często wyśmiewana z jakiś powodów w podstawówce, nie chce wspominać tego okresu, te osoby po prostu były fałszywe, raz były miłe, raz wredne, teraz chodzimy do tej samej szkoły, ja znalazłam prawdziwe przyjaciółki i teraz to ja się z nich śmieję ;)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla nas, uczniów, problem zastraszania i gnębienia oczywiście nie jest niczym nowym, gdyż często można to zaobserwować chociażby, np. na korytarzach w szkole. Niestety taka jest prawda. Oglądałam ostatnio program w telewizji na ten temat, tylko że wszystko było nagrywane z perspektywy wyśmiewanego ucznia. Ukazuje to, jak drastyczne i okropne sytuacje spotykają takowe osoby. Zapomniałam tytułu, więc nie powiem jak się nazywał, ale dawał wiele do myślenia.

    Zapraszam do mnie - http://igajab.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pamiętasz tytułu, bo chętnie bym obejrzała, ale może kiedyś natknę się na niego to obejrzę :)

      Usuń
  23. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs? kom za kom ?
    napisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeba być silnym i nie dawać się nikomu.
    Tak samo nie słuchać innych, że jak powie się nauczycielowi, że coś jest źle, to jest się "kablem"

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie przepisanie się do innej szkoły nie załatwi sprawy, bo jest to uciekanie od problemy. Ale pójście do psychologa na pewno pomoże :) Na szczęście nigdy nie byłam zastraszana w szkole, chociaż z drugiej strony myślę, że bym sobie poradziła nieco lepiej od osób z bardzo słabą psychiką :P

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Poniżenie jest okropne, a poradzenie sobie z nim jeszcze trudniejsze. Ja nie wiem co jest w sumie najlepszym wyjściem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo motywujący post. Według mnie osoby poniżające innych mają niską samoocenę i zgrywają "lepszych".
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post i cudowne zdjęcia ;)

    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ważne jest to, aby nie zostawać z tym problemem samemu, bo wtedy na pewno sobie nie poradzimy
    Klikniesz w linki na końcu posta? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. o teraz dużo ładniejszy wygląd bloga sister! *-*
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dobry post, cieszę się, że są na blogach poruszane takie tematy. Jesteś wielka :) Piękne zdjęcia, wspaniały blog! Zostaję tutaj na stałe :)

    Księżycova.

    OdpowiedzUsuń
  33. ja byłam poniżana w gimnazjum. Odkąd poszłam do liceum w Warszawie, czyli zmieniłam całkowicie środowisko stałam się bardziej otwarta,nikt tam mnie nie poniżał. Teraz znów uczę się w swoim mieście, ale dzięki temu, że stałam się śmielsza już nikt się ze mnie nie śmieje.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podpisuję się pod tym rękami i nogami! Śliczny design! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna ta koszulka! Uwielbiam bordo :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ładny blog! świetnie piszesz :)
    pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham kolor koszulki! Booski!
    Zapraszaam do siebie http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń