2015/10/23

Stop at the moment

Czas leci nieubłaganie, zanim się obejrzymy będziemy dorośli, dlatego ceńmy każdą chwile jaką przeżywamy, żeby późnej nie myśleć dlaczego tak mało z pamiętamy z wcześniejszych lat. A dlaczego tak jest? Bo cały czas jesteśmy w biegu, tu coś musimy zrobić, tam jeszcze co innego. Zatrzymajmy się na moment i odetchnijmy... wdeeech i wyyydech... Obejrzmy się za siebie, przed siebie i na boki, zobacz jaki piękny świat ciebie otacza. Nie mówię tutaj o budowlach zanieczyszczających świat, one są małą częścią całego świata. Obecnie jest jesień (nobla powinnam za to dostać), liście spadają, wokół pełno kolorów - powiedzcie czy to nie jest piękne i nie warte uwagi?

Pójdźcie na spacer do lasu, jeśli nie przepadacie za spacerami to może bieganie(?), tylko sami, jeśli chcecie włączcie muzykę. Niedawno, gdy biegałam po mojej pięknej wsi, słuchając muzyki, zauważyłam jaki piękny jest świat jesienią(oczywiście kiedy nie pada), kiedyś nie przepadałam za jesienią, teraz uwielbiam takie klimaty. Halloween należy do moich jednych z ulubionych świąt, więc nie mogło być inaczej.


Może zauważyliście małe zmiany? 
Podpowiem... zdjęcia, są większe, takie o wiele bardziej mi się podobają, a wam?

40 komentarzy:

  1. Zdjęcia faktycznie fajnie wyglądają, a co do biegu to racja..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo ! Ja osobiście lubię deszcz, ale co do aury jesieni ton się zgadzamy :) pozdrawiam ;)
    truedoctorm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są odpowiedniej wielkości :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście ? :)
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
      Z góry dziękuję za pomoc :*

      Usuń
  4. masz cudowne te wlosy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wlasnie nie bardzo lubie jesien, ale staram sie dostrzegac jej pozytywy:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz! Dobrze jest czasem zatrzymać się podczas biegu! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Halloween to chyba nie jest święto. ;)
    Też uwielbiam jesień, głównie dlatego, że lubię ten zapach zimna, liści i trawy :) I kocham pić ciepłą herbatę przed i po chłodnym dniu, mm :)
    Jest też bardzo inspiracyjna, a krajobrazy jesienne są czymś magicznym.

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie większe zdjęcia wyglądają lepiej :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram się widzieć pozytywy jesieni, ale nie mam czasu więc nawet nie mam kiedy narzekać. Czasem dobrze zrobić chwilę przerwy. To fakt.
    Pozdrawiam i zapraszam, jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to daj znać :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze by było gdyby czas czasem mógłby stanąć w miejscu, leci zbyt szybko;/ śliczne zdjęcia!
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham jesień i uważam, że mogłabym zatrzymac czas aby trwała dłużej! <3

    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię ludzi, którzy nie cieszą się z tego co mają...
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień to moja ulubiona pora roku ♥
    herbatka.zlote liscie,sweterki ♥
    Cudowne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. hello dear , I love your blog !!! your posts are really interesting !!! would you like to follow each other ? follow me and I will follow you immediately !!! if you like , just let me know in my blog !!! see you soon!!
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladasz przepieknie!! <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcie kochana :)
    Zapraszam do nas na haul zakupowy
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jesień, Twoja stylizacja pasuje na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie smutne jest to, że czas leci tak szybko.
    Powinniśmy przywiązywać uwagę do pięknych chwil, a nie żyć przyszłością.
    Obserwuję :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjecia! :*
    świetny post!
    zapraszam do mnie jestem nowa! ;-)
    https://adziax3.blogspot.com/b/post-preview?token=yBqqpVABAAA.IXaN5ce47bFLu1l7WH_GA-HN3ttyqlpjAPJBsWsLpbAwV5jmg4ELc3fAK_MSy4mBRNK_orA9k4kpTcdf4XcsbA.Jv_X-0Jd7o_0CpaxaZL1DA&postId=6059988898802068799&type=POST .

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są cudne, a większe są jeszcze lepsze niż mniejsze :)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się z tobą! Zdjęcia są śliczne takie żywe :)/Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja starsznie zaluje ze chcialam byc taka "dorosla" i przestalam ogladac bajki w wieku 10/13 lat. Teraz w wieku 16 lat lapie sie ze je patrze i nie ukrywajac brakuje mi tego. Mam w planach zrobic sobie maraton starych kreskowek :) Zgodze sie z toba ze czas leci mega szybko..... Fajny post!

    Zapraszam!
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze zdjęcia najbardziej mi się podoba! :)
    Zapraszam: http://pati-ix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA 120$ NA ZAKUPY!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjecia:)
    Zapraszam do mnie i klikania w linki Romwe! *KLIKNIJ*

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się wybrać na takie spacer i pomyśleć :) śliczne zdjęcia!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgodzę się z tobą, że trzeba cenić chwilę, puki jesteśmy młodzi :)! Ja też bardzo lubię halloween, ale niestety teraz nie mogę go świętować, bo jestem chora :/. Fajne zdjęcia :)!

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog, na pewno będę tu częściej zaglądała!:)
    Zaobserwuj mnie a ja odwdzięczę sie tym samym!
    MÓJ♠

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :)
    obs za obs?

    Zapraszam do mnie http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. blog fajny,miło się ciebie ogląda!! Pozdrawiam :)
    healthy-kinga.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń