2015/10/08

Witam witam


Hejka kochani
Od dawna chcę napisać posta tematycznego, ale po szkole nie chce mi się w ogóle myśleć. Wszystkie myśli krążą wokół odpoczynku i nic nie robienia, ale niestety trzeba zejść na ziemię i spędzić czas z naszą ukochaną królową matematyką, nauczyć się na kartkówki i sprawdziany, a w między czasie narysować komiks na konkurs. Nigdy nie miałam tak zapracowanego tygodnia jak ten. Jedynie środa okazała się luźniejsza, bo poszłam na zawody z biegania i ominęła mnie kartkówka (ufff).
W którymś z poprzednich postów wspomniałam, że w tym roku będę używać kalendarza i mogę całym sercem polecić prowadzenie takowego,
bo mi mega pomaga w nie zapomnieniu o sprawdzianie czy innej ważnej rzeczy np. codziennym wejściu na stronę z nauką słówek angielskiego.
Dzisiaj zobaczycie jak sprawdziłam się w roli fotografa, a modelką jest Ilona, która 2 raz pojawi się tutaj i na pewno nie ostatni. Zdjęcia podobają mi się, aczkolwiek wiem, że muszę dużo pracować nad ich wykonaniem. Wielkie brawa dla Ilonci, bo dzień był chodny, a wytrzymała w swojej troszczę letniej stylizacji, ale żeby nie było sama zadecydowała w czym chce zdjęcia. :)












 

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy post <3
    Cudne zdj :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdjęcie z palcem na ustach wymiata, sister! :)
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Piękne oczy! *.*
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia ;)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilona ma śliczny kolor oczu :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja modelka ma niesamowite oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna oczka, super notka!
    szanellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia wyszły Ci naprawdę okej, masz śliczną modelkę:)
    Mi kalendarz również dużo daje i pomaga:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia i piękna modelka. Wszystko doskonale ze sobą współgra.;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne oczy i mega pozytywne zdjęcia :)

    Na pewno będę tu jeszcze zaglądać:)
    Zapraszam do mnie ---> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też miała zapracowany tydzień :) Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. dlatego ja posty pubikuję w weekendy ;) świetna sesja!!!
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam publikować w weekendy, ale czasem nawet one są zabiegane ;/

      Usuń
  13. Bardzo ładne i pozytywne zdjęcia, modelka super się spisała :)
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no super zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :) daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne oczy :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia i gratuluję modelce w wytrzymaniu w takiej stylizacji, w końcu teraz już tak ciepło nie jest :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie sliczne zdjęcia! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia:) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba teraz jest taki czas, kiedy wszyscy mają wszystko na głowie...
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia :) widzę, że masz 16 lat nie chce Cię martwić, ale z roku na rok jest coraz mniej czasu ;x obserwuję i zapraszam do siebie :*
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia ♥ Czuć w nich jeszcze lato ! :3
    Pytałaś mnie o obs za obs ;) Ja już, teraz twoja kolej ;)!


    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejuuu... już zapomniałam, jak to jest chodzić do szkoły! Domyślam się, że jest Ci ciężko się z tym wszystkim ogarnąć i dodatkowo wygospodarować jakiś wolny czas dla siebie, ale... bardzo Ci tego zazdroszczę! :)
    Twoja koleżanka ma przecudny kolor oczu :)
    Zapraszam do siebie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :
    Mój blog Kliknij

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo udane zdjęcia ;) Szkoła potrafi skutecznie ograniczyć wolny czas, ale daje dużo dobrego ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wygląd bloga ;* a post super ;) oczywiście obserwuję i miło gdybyś Ty również mnie zaobserwowała ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, piękne zdjęcia :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę fajnie Ci wyszły zdjęcia! Jeśli chodzi o mnie, zrezygnowałabym z delikatnego efektu "rybiego oka" na niektórych zdjęciach, ale poza tym naprawdę ładnie ;)
    Obserwuję, bardzo mi się tu podoba!
    Zapraszam do mnie, nowy post ;) Miło byłoby mi zobaczyć Twój komentarz!
    www.boroviecka.pl (KLIK)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda na niektórych zdjęciach trochę przesadziłam z różnymi filtrami, ale ważne żeby uczyć się na błędach :) Dziękuję za obserwacje, mam nadzieję, że następne posty również będą Ci się podobać :)

      Usuń
  28. Przepiękne zdjęcia :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam modelkę, jak bym nie wytrzymała ! :D Uważam, że zdjęcia są naprawdę na poziomie i ładnie kadrujesz, w przeciwieństwie do niektórych. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna jesteś! ;-)
    super wpis, zapraszam do mnie jestem nowa. ;))

    OdpowiedzUsuń