2015/11/12

I'm...








Jestem brzydka, gruba, mam krzywe nogi... wiele razy to słyszałam, czy to z ust przyjaciół, czy też moich. Słuchałam o tym na snapie, ale ta osoba nie skarżyła się i nie wymieniała co tam jej nie odpowiada w jej ciele. Ze zdaniem, które wypowiedziała w 100% się zgadzam: Nie będę mówić co mi nie odpowiada we mnie, bo gdy nie mówimy o swoich kompleksach inni ich nie zauważają, a gdy uświadomimy innych będą zwracać na to uwagę.
Od tamtego czasu nie wylewam swoich myśli o mnie innym... no prawie (hah). Nawet nie zastanawiając się nad tym dłużej musimy
przyznać rację tym słowom, nikt nie będzie się zastanawiał się nad twoimi wadami, zauważą to dopiero kiedy im o tym powiesz lub kiedy będziesz powtarzać to milion razy, i w końcu ich podświadomość w to uwierzy. Ostatnio na sks'ach sor nam powiedział: Jak będziecie ciągle mówiły, że wy tego nie umiecie to nie zrobicie ćwiczenia dobrze, bo nie będziecie chciały go zrobić. Pewnie gdyby ktoś za wami chodził przez tydzień i mówił: ale grubas, ale grubas, to byście się zastanawiały: Ej może rzeczywiście ostatnio przytyłam, może powinnam schudnąć. A więc nie mówmy o swoich kompleksach, jeśli Ci coś nie odpowiada zmień to i nie użalaj się nad sobą, a jeśli Ci się nie chce to siedź cicho. Pamiętaj nikt nie jest doskonały.

,,Niedoskonałość jest pięknem, szaleństwo genialnością i lepiej się całkiem zbłaźnić, niż wszystkich zanudzić"  
-Marilyn Monroe


31 komentarzy:

  1. Racja, nie warto użalać się nad sobą, każdy ma kompleksy i trudno. Nie ma nikogo idealnego :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie napisane i ten cytat :D
    bardzo ładne zdjęcia, sister!
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze napisane. Prawdą jest to, że nasze wady są zauważane dopiero wtedy kiedy zaczynamy o tym mówić :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdj

    Zapraszam do mnie : http://eskucinska.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia kochana <3
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Ponieważ staramy się o pierwszą współprace,a ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powinniśmy się skupiać na kompleksach
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompleksy? My jesteśmy paniami swojego życia i nie mamy na nie czasu! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze to napisałaś :) I cudowne zdjęcia *.*
    Obserwujemy?
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdjęcia :) super post http://evelciovelove.blogspot.com/2015/11/red-black.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli ktoś mówi, że jest gruby albo brzydki, chętnie się z nim zgadzam :)
    Swietne zdjęcia :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah i bardzo dobrze, chcą usłyszeć, że wcale nie: jesteś piękna, cudowna i wyglądasz jak modelka, a tu takie zaskoczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi dałaś tym postem do myślenia! Będę teraz główkować na noc.
    Mega dobry post! OBSERWUJĘ! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie warto się nad sobą użalać, trzeba zaakceptować swoje kompleksy i cieszyć się życiem! :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo wiary w siebie i oparcie na opinie bliskich i przyjaciół a nie osób dla których jesteśmy obojętnie.
    Świetne zdjęcia! Wow! ;)
    http://fashion-young-boy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To straszne, że tak do ciebie mówią... Ja bym się załamała .. :/ Ale ty nie daj się !


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <--klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś przeczytała cały post, a nie jedno zdanie to byś wiedziała o co chodzi. Czytaj cały post i później komentuj, a jeśli nie chce Ci się czytać to lepiej zamknij stronę mojego bloga i nie komentuj jeśli nie wiesz o co chodzi w notce. Dziękuję :)

      Usuń
  17. Super to opisałaś :) Fajnie się czyta :)
    http://gabrysia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super :) Nikt nie jest idealny choćby bardzo tego chciał. Dziwne jest to że niektórzy wytykają ci wady a swoich nie widzą !!
    Obserwuję i liczę na cb
    Karlessblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. każdy jakieś kompleksy ma
    zapraszam do mnie: http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlatego właśnie się mówi, że jeśli sama się zaakceptujesz to i inni to zrobią. :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  21. To zdanie, które przytoczyłaś w trzeciej linijce jest na prawdę świetne! :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też zgadzam się z tym, że nie powinniśmy mówić byle komu o swoich kompleksach.
    Nikt nie jest idealny, a jednocześnie każdy z nas jest na swój sposób :))
    Piękne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie właśnie denerwuje takie coś.. jak ktoś się nad sobą użala, a nie robi nic w kierunku żeby coś zmienić. Świetny cytat :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ludzie powinni patrzeć narpierw na swoje wady skoro chcą je komuś wytykać..

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne zdjęcia - zwłaszcza to z domkiem! Tak, masz rację - kiedy powiesz, że masz krzywy nos, ktoś to również będzie w Tobie widział. Jednak pamiętaj, że nikt nie ma prawa do mówienie Tobie, jaka jesteś, jak wyglądasz, obrażać Ciebie. Nikt.
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak pięknie oddany klimat przez te zdjęcia <3 prze, prze, przeklimatyczne.
    Co do tego co mówisz to prawda, zamiast się użalać np na tuszę, lepiej się ruszyć i coś z tym zrobić.
    Gorzej tylko gdy problem z nadwagą jest problemem genetycznie uwarunkowanym a dana osoba wylewając swoje kompleksy na zewnątrz, w ten sposób radzi sobie w problemem i szuka pomocy. To tylko przykład ale problemy są różne, tak jak i ludzie, a my zawsze powinniśmy patrzeć na innych z empatią i traktować ich tak jak sami byśmy chcieli być traktowani ;)

    Rozpisałam się :) Jeśli zgadzasz się na wspólną obserwację, daj znać u mnie. Jestem za i chętnie się odwdzięczę :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz racje, to użalanie się nad sobą staje się żałosne..ale mi też sie to czasem zdarza, pomimo, że ciągle powtarzam sobie, że to już ostatni raz;) I faktycznie zdjęcia sa bardzo klimatyczne;)

    fashion-by-roznerska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! Zgadzam sie. Nie powinniśmy użalać się nad sobą, bo możemy powiedzieć coś czego inni wcześniej nigdy nie zauważyli.
    Śliczne zdjęcia. :)
    klaudiaam.blogspot.com (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń