2015/12/17

Co zamierzam?

Hejka kochani
Przyszłam do was z luźnym postem, sami wiecie tyle nauki to odechciewa się kompletnie myśleć nad postem tematycznym. Wszędzie święta i przeróżne wishlist, pomysły na prezenty itp. Osobiście lubię czytać takie posty, ale ja opowiem wam o tym co chcę zrobić w święta, obiecuję nie będę pisać o prezentach (chodź dzisiaj zapakowałam jeden dla koleżanki na urodziny, ale to się liczy hah).
To, że chcę spędzić święta z rodziną i odpocząć to nic ciekawego, bo tego każdy chce. Ja? Ja za to chciałabym nauczyć się robienia pierniczków
i przyznam się bez bicia nigdy sama ich nie zrobiłam, więc trzeba posurfować po internecie i znaleźć jakiś dobry przepis (jeśli widzieliście lub sami taki post zrobiliście to napiszcie niżej). Ani w wakacje, a szczególnie teraz w roku szkolnym nie udało mi się przeczytać dużo książek, powiedziałam sobie, że w święta nadrobię, a po świętach powiem wam ile przeczytałam. Oczywiście nie będzie to jakaś ogromna liczba, 2/3 nie więcej. Może i wy się skusicie na ten pomysł? Świąteczne czytanie przy świetle lampek? Brzmi świetnie!


Uwaga! Duże natężenie światełek!






22 komentarze:

  1. Może i ja się skuszę na świąteczne poczytanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też koniecznie muszę nauczyć się piec pierniczki !! Bo smakują super
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chciałabym się nauczyć piec pierniczki :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne świateczne zdjęcia!
    Ja też na pewno przeczytam kilka książek : )
    Podrawiam!
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM
    Ddobinsta

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja z nauczeniem się robienia pierniczków zwlekam już baardzo długo hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wczoraj opublikowałam post o ciasteczkach piernikowych, mam nadzieję, że Ci się spodoba i trzymam kciuki, żeby Ci się udały wypieki! Wesołych świąt!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierniczki nie są trudne, a przepyszne! ;-) Powodzenia <3
    I też zamierzam poczytać w święta!

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Christmas is my favourite season<3 this post just adds up the hype of Christmas thanks for sharing:)

    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham lampki! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie robiłam pierniczków, jedynie kruche ciastka. Ładne zdjęcia :) Ja własnie skończyłam książkę o fotografii, chcę teraz przeczytać Tajniki makijażu RLM, bo jak na razie to tylko niektóre rozdziały przeczytałam, a mam ją od 1,5 miesiąca... Także do akcji książkowej się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjecia swiatelek wyszly magicznie! Tez zrobilam pierniczki= nie wyszly i tak zakonczyla sie moja ciekawosc :D Neiktorzy maja talent kucharski a ja do tych osob niestety nie naleze wiec bede sie zywic w MC i pizzahut :D

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to moje pierniczki wyszły bardzo dobrze i na pewno staną się moją tradycją :D

      Usuń
  14. Przyznam ci się, że ja też nie robiłam pierników. u mnie po prostu nie ma tego w tradycji :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ladniutkie zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym roku robiłam pierniczki z siostrą i jej synkiem. :D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ladne zdjecia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń