2015/12/08

Pokaż na co cię stać















Jeśli chcesz zrobić coś od początku to nie zastanawiaj się tylko rób, jak ci nie wyjdzie nie poddawaj się tylko zaczynaj od nowa. Kilka razy możesz polegnąć, ale w końcu ci się uda. To że za pierwszym razem ci nie wyszło nie znaczy, że za drugim, trzecim, piątym nie wyjdzie. Wszystko zależy od ciebie i twojego zaangażowania.
Nikt za ciebie kroku w przód nie zrobi, od ciebie zależy w którą stronę pójdziesz. Jestem pewna, że nie chcesz się cofać. Codziennie bądź lepszą wersją siebie. Nie słuchaj tych co mówią, że ci się nie uda, jeśli osiągniesz zamierzony cel będziesz chodzić z podniesioną głową,
a ci co w ciebie nie wierzyli, będzie najzwyczajniej głupio. Najprostszym przykładem jest np. nauczenie się na jakiś przedmiot, dajmy na geografia (pozdrawiam, bo właśnie się jej uczę), mówisz komuś, że zamierzasz się nauczyć na sprawdzian z tego przedmiotu, a jakaś Eugenia mówi, że i tak zawalisz test. Naucz się na niego i pokaż, że się myliła, na pewno uśmieszek zejdzie jej raz dwa z twarzy.


Nigdy nie jest za późno żeby zacząć od nowa i pokazać na co cię stać!

Jeśli macie czas to poklikajcie w linki w poście niżesz, będzie mi bardzo miło :)


12 komentarzy:

  1. nie wolno się poddawać! :3
    świetne zdjęcia, sisteeeer
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdj

    zapraszam do mnie : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia zawsze mnie urzekają!

    Zapraszam na: smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pouczający post :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba walczyć o swoje :D Cudowne zdjęcia *.*
    Zapraszam do mnie http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł skojarzył mi się z piosenką Feela. GENIALNE zdjęcia, robisz je sprzętem który mam zamiar kupić także chyba jeszcze bardziej jaram się, że będę go miała. Poza tym bardzo fajny post!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    BLOG SIĘ SPODOBA? ZAOBSERWUJ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze to wierzyć w siebie i w swój sukces :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny piesek :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądry i wciągający post :) masz ładny styl pisania :)
    Zapraszam do mnie na konkurs oraz do obserwacji, odwdzieczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń