2016/01/06

Hello 2016!



Hejka!
Wkroczyliśmy w rok 2016! Pełen nowych wyzwań, podróży, wspomnień. Już dawno odbiegłam od myśli: Nowy rok, nowa ja. Nowy rok nie zmieni nas w inną osobę, jedynie jeśli zaczniemy robić coś w swoim życiu to nasze życie będzie barwniejsze i odkryte przez nas nowe doświadczenia na zawsze zostaną w naszej głowie.
Nigdy nie dajcie sobie wmówić, że marzenia się nie spełnią, bo jeśli zrobicie ku temu krok to jesteście coraz bliżej by spełnić to marzenie. Wiele z was ma pewnie postanowienia noworoczne i ja jestem jedną z tych osób co je posiadają, chodź nie trzymam się ich kurczowo, ale też ich nie 'olewam'. Chcę, żeby te marzenia już nie były tylko marzeniami i z końcem roku 2016 powiedziała to był mój rok! Jesteście ze mną?


Marzenia się nie spełniają... marzenia się spełnia!






22 komentarze:

  1. Ja jestem z tobą! Chcę, aby ten rok był świetnym rokiem, a wszystko zależy od tego jak ułożę swoją historię :) Piękne zdjęcia!

    Nowy post na inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze napisane, marzenia nie spełnią się same!
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również w tym roku mam pewne postanowienia i tak jak Ty nie trzymam się ich kurczowo, ale i ich nie olewam.
    Życzę realizacji postanowień ;)

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki pies

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zdecydowanie dam z siebie wszystko by 2016 rok był najlepszym rokiem w życiu! :) Trzymam i kciuki za Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić marzenia ;)
    Słodki piesek :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że mamy juz nowy rok! Lubię zaczynać od nowa, naprawdę! Szczęśliwego Nowego Roku ;)!

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piesio boski ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem z tobą :)
    Ładne zdjęcia :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem z tobą! Ja w tym roku też mam postanowienia noworoczne i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować chociaż połowę :D Śliczne zdjęcia i ten piesek ^^

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piesek jest cudonwy :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie chcę sprawić, by rok 2016 był dla mnie dobrym rokiem, tak, bym miała co wspominać. W tym roku zajdzie wiele zmian w moim życiu. Chciałabym, by były one pozytywne. Dążę do tego, by spełniać swoje marzenia i robię to bardzo intensywnie. Mam nadzieję, że Twój rok również będzie rokiem dobrym, produktywnym, pełnym uśmiechu ;) Pozdrawiam :)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju jaki słodki piesek! <3 Życzę Ci spełnienia marzeń w 2016 :) Obserwuję i Zapraszam do mnie :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo mocno wierze w to, że można spełnić swoje marzenia :) Szczęśliwego Nowego Roku!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki piekny piesek:) zapraszam do mnie na www.lipsonheels.pl dopiero zaczynam bede wdzieczna za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są cudowne, masz talent *-* Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie pieska :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, zdecydowanie jestem z Tobą! Jestem za tym, że marzenia się spełniają :D
    Piękne zdjęcia *.*
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem z Tobą! Ja na ten rok mam jedno postanowienie - nie zmarnować go! Muszę się ogarnąć i wziąć za moje marzenia, w końcu same się nie spełnią :D

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń