2016/01/31

Oryginal


W dzisiejszych czach trudno być oryginalnym, na świecie jest wiele różnych różności, czego byśmy nie spróbowali to już to było, chociaż może nam się wydawać, że wymyśliliśmy coś zupełnie nowego, co nie? Po części tak jest. Około rok temu na plastyce mieliśmy wymyślić nazwę swojej filmy i co owa by miała robić. Miałam z tym duży problem, bo nazwa miała być jedyna w swoim rodzaju, nigdzie nie użyta, co wpisywałam w przeglądarkę to firma o takiej nazwie była (nawet nie wiedziałam, że takie mogą być haha).
Wiecie co zrobiłam? Zamieniłam kilka literek, wyszło coś kompletnie innego i z niczym się ona nie kojarzy. Na blogach możemy spotkać milion DIY i na co któryś tam powtarza się wykonanie jednej z ozdób. Jedynie co możemy zrobić to coś dodać od siebie, malutki szczególik i będzie to coś innego, nadzwyczajnego. Widzisz DIY pudełeczka na biżuterię w kształcie kwadratu? Zrób podobne, ale inne, może spodoba ci się okrąg? A w miejscu otwierania przykleisz serduszko. Rusz wyobraźnią, to nie boli!
                 
Ps. Przypominam o konkursie  =>  KLIK


35 komentarzy:

  1. Ładne focie :D
    http://wonszzdlugopisem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde u mnie już prawie wiosna za oknem a u ciebie śnieg. Super zdjęcia, pozdrawiam! :)

    obserwuję
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione tydzień temu, teraz u mnie też prawie wiosna ;)

      Usuń
  3. Masz święta racje :) W tych czasach mało kto jest oryginalny i każdy chce być jak: koleżanka, popularna dziewczyna w szkole itp :) Śliczne zdjęcia :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia ;)

    http://domareamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdrościmy tego śniegu, w naszym mieście coś długo się nie pojawia :/

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczny kolor oczu, taki błękitny *o*
    Świetne zdjęcia, pozdrawiam! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Estetyczny wygląd bloga :) I inspirujący do kreatywności post!
    Pozdrawiam. foto-by-saa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko już bylo dlatego nie rozumiem blogerek ktore się wyzywają że jedna ściąga coś od drugiej :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna zima na tych zdjęciach. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes takaaa sliczna, jejku zazdroszcze ze zdolalas upamietnij snieg na takich slicznych zdj!:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja jestem na zdjęciach ;P ale zima byłą wtedy piękna *.*

      Usuń
  11. wyobraźnia to wspaniała rzecz; tyyyle można dzięki niej, to wspaniałe :)

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście, każdy teraz jest prawie taki sam. Ten sam plecak, buty, torebka, bo modne, a może coś dodać od siebie, co zmieni całkowicie daną rzecz?!
    Fantastyczne zdjęcia ♥

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :) oryginalność to przecież bycie sobą i robienie czegoś w własnym guście

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, u mnie niestety śnieg już stopniał...ehh

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjecia :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Musimy pobudzić szeroko wyobraźnię a nie robić to samo co inni:)
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiam

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładniutkie zdjęcia : )
    Ja niestety nie jestem zbyt dobra w DIY ale natomiast zajęłam się robieniem rzeczy z modeliny- w sumie to też takie creative =)
    Pozdrawiam, Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety takie czasy, że wszyscy chcą być jak inni. Kupują bluzy o serialu o którym nie mają zielonego pojęcia (wiele razy się z czymś takim spotkałam) a kiedy ktoś nie ma jakichś markowych butów jest biedny. Trzeba być wyjątkowym i żyć po swojemu!
    Może wspólna obserwacja?

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. staram sie byc oryginalna. nie lubie kopiowania :>
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie teraz trudno być oryginalnym ale można próbować ;) śliczne zdjęcia!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem, to nawet mówienie o oryginalności jest już oklepane ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. wszyscy teraz na silę próbują byc oryginalni, po co ta chęć bycia wyróżniającym się, skoro wszyscy chcą się wyróżniac to oryginalnosc robi się oklepana, jak koleżanka wyzej wspomniała.
    Piękny masz kolor oczu :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo gdy nie chcemy się wyróżnić to jesteśmy w tłumie i nikt nas nie zauważa, a raczej nie chcemy być jedną z wielu, tylko żeby ktoś o nas pomyślał jako o osobie, która coś zrobiła, a nie, że ileś tam osób to zrobiło. Moim zdaniem oryginalność nie staje się oklepana, bo każdy może robić wszystko na różne sposoby, a że każdy chce być oryginalnym to dobrze :)

      Usuń
    2. Ps. To nie jestem ja jestem na zdjęciach ;)

      Usuń
  23. W tych czasach baaardzo trudno jest być oryginalnym. Często ludzie kopiują wszystko co popadnie. Nie mówię tu o inspirowaniu się kimś, czymś ale o czystym kopiowaniu co jest przykre dla twórcy. Ktoś napracował się aby stworzyć coś zupełnie innego a reszta to perfidnie wykorzystuje.. Bardzo ładne zdjęcia!

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś kopiuje wszystko co popadnie to jest to już kradzież, prawa autorskie itd. Nie rozumiem ludzi którzy tak robią.

      Usuń
  24. Ooo, bardzo się z Tobą zgadzam, w tych czasach wszystkiego jest tyle, że bycie oryginalnym graniczy z cudem. Właśnie pisałam Ci, że masz piękny kolor oczu, ale zobaczyłam w komentarzu wyżej Twoją odpowiedź, więc.. dziewczyna ze zdjęć ma piękne oczy! :)
    http://farmazonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, jej oczy mają taką głębie, że musiałam je mieć na zdjęciach :)

      Usuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń