2016/02/18

Happiness


Szczęście ma wiele nazw. Można by o nim rozmawiać godzinami, ale nie skupiajmy się tylko jak szczęście wywołać. Jeśli robisz wszystko by ukochana osoba była szczęśliwa to to nie do końca jest dla ciebie dobre. Wtedy wszystko krąży wokół tego by to jej sprawić przyjemność, by się uśmiechała i żeby się na tobie nie zawiodła, ale nie można myśleć tylko i wyłącznie o szczęściu innych, nasze również jest ważne. Musimy pomyśleć czy to co robimy naprawdę chcemy, czy może chce druga osoba, to bardzo ważne, bo może okazać się, że decyzje podejmowano za ciebie, a ty ślepo brnęłaś dalej myśląc, że ty tego chcesz i jesteś zadowolona.
Często jest tak, że robimy coś za namową, wszystko jest super, ale gdy osoba odejdzie z naszego życia zastanawiamy się czy to było słuszne? Czy ja tego naprawdę chciałam? Dbanie o szczęście innych nie powinno brać góry nad naszym własnym. Oczywiście nie chodzi tu o to by być samolubnym, ale o to, że nikt nie powinien stawać nam na drodze, gdy chcemy zrobić coś dla siebie, przez co czujemy się niesamowicie. Nigdy nie stawiajcie szczęścia innych nad własnym w młodym wieku (bo gdy jest się rodzicem to co innego, chociaż też nie powinno się zapominać o sobie), bo może się to na was odbić i to nie w dobry sposób. Róbcie to co wam sprawia przyjemność, dbajmy o innych, ale żeby na nas się to złem nie odbiło.




42 komentarze:

  1. pięknie napisane, warto zwracać też uwagę na siebie i zobaczyć, co jest dla nas dobre... zastanowić się, czy nie robimy czegoś specjalnie dla kogoś innego, a nam samym na tym nie zależy. nie można bardzo zaniedbywać siebie po to, żeby uszczęśliwić innych ;)


    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo ważne jest czy spełniając marzenia spełniamy swoje, a nie babci, czy mamy... :)
    Dobrze jest się też czuć szczęśliwym przy kimś, nie należy jednak uzależniać od tej osoby swojego szczęścia.
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post i zdjęcia ładne.

    Zapraszam na mój blog http://kosmetycznaaska.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba możesz zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotki z gitarą ^^ ostatnio siostra własnie sb zakupiła i chyba należy nauczyć się z niej korzystać xD :D
    Pięknie wyglądasz :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna kochana :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) To o czym piszesz to sama prawda - zgadzam się z tym :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Wspaniały post, pięknie ujęłaś ten temat.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszym miejscu powinno być nasze szczęście (co prawda nie w każdej sytuacji), ale o cudzym nie można zapominać ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że na pierwszym miejscu powinniśmy stać my, nasze szczęście i wygoda, a w dalszej kolejności inni ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęscie jest najważniejsze ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i zgadzam się z Tobą w 100% :) Szczęście to iskierka radości, która tańczy Ci w sercu, atakując i rozpromieniając po kolei każdą cześć Twojego ciała. To uczucie spełnienia i radości.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. dokąłdnie szczescie innych jeste ważne ale nie trzeba tez zapominac o sobie

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post!
    Zdjęcia cudowne, fajnie, że pokazałaś gitarę. Od dawna grasz?

    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie gram na gitarze, gitara jest mojej koleżanki :) Chciałabym umieć, ale ciężko mi się za to zabrać

      Usuń
  14. Nasze szczęście powinno być dla nas bardzo ważne :) Ogromnie podoba mi się tło ze zdjęć.
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne zdjęcia, ja zawsze powtarzam żeby robić to co przynosi nam szczęście i nie patrzeć na innych ;) Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite zdjęcia :) cudnie wyglądasz
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się :) Piękne zdjęcia.

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia i fajna stylizacja.
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, a co do zdjęć to bardzo ładne miejsce wybrałaś;) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś :) Nasze szczęście jest bardzo ważne. Boskie zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się :) Warto myśleć o sobie :) Śliczne zdjęcia, takie... muzyczne <3 :D

    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjecia z gitarką fajne , Jeśli można wiedzieć grasz ?
    Najgorsze jest to kiedy inni ci układają życie
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :)


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia ! Obserwuje :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysłowa ta sesja z gitarą ! i cudowna koleżanka skoro Ci ją pożyczyła bo rzadko właściciel instrumentu go komuś pożycza :) a co do postu fajnie wszystko ujęłaś aż przyjemnie się czyta ! :)
    w wolnym czasie zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat zdjęcia robiła właścicielka gitary, więc wiedziała co się z nią dzieje :D

      Usuń
  26. Jeśli bliska mi osoba jest szczęśliwa to i ja ;) Uwielbiam patrzeć, kiedy moja rodzina się uśmiecha i cieszy się najmniejszymi drobiazgami ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ludzie zdecydowanie zapominają o sobie i własnym szczęściu, ale prawda jest taka, że jeśli oni nie będą szczęśliwi to tego szczęścia nie przekażą drugiej osobie... Bardzo fajnie to napisałaś, podoba mi się ;3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie piszesz, niesamowite zdjęcia.

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawie piszesz a zdjęcia są cudne!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super napisane. Myślę sobie tak teraz i doszłam do wniosku, że jeszcze do niedawna przejmowałam się bardziej innymi niż sobą. Oczywiście wiem, że trzeba ludziom pomagać itp. ale chyba za bardzo zajęłam sie życiem kogoś innego, a nie pomyślałam o własnym szczęściu. ;(
    Śliczne zdjęcia. ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Bo szczęście tak naprawdę dla każdego wygląda inaczej. Świetne zdjęcia
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Długo wmawiałam sobie, że pewne rzeczy mnie uszczęśliwiają, tylko po to, żeby uszczęśliwić inną osobę. Na szczęście zorientowałam się w odpowiednim momencie, że to wcale nie było dla mnie szczęściem. Teraz staram się robić rzeczy, które naprawdę mnie uszczęśliwiają.

    Świetny blog, zaobserwowałam. Zapraszam do mnie :)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Niektórzy zapominają o swoim szczęściu i nawet o swoich marzeniach bo stawiają szczęście kogoś innego nad własne. Starają się pomagać innym i zaniedbują samych siebie. To niestety nie jest dobre. Bo jeśli człowiek jest szczęśliwy to więcej pozytywnej energii może dać innym :)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny pomysł na zdjęcia^^
    Zapraszam do siebie: http://wmr-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie napisane, gdy my jesteśmy szczęśliwi wtedy szczęśliwy jest cały nasz świat. poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń