2016/02/11

Two more days

Hejka kochani 
Dość szybko odeszła od nas zima, z czego się cieszę, a z drugiej nie. Konkurs fotograficzny, który organizuję razem z dziewczynami trochę bardzo na tym ubolewa, bo kto teraz znajdzie gram śniegu? Jeśli macie zdjęcia z poprzednich lat, albo zdążyliście zrobić jeszcze w tegoroczną zimę to przysyłajcie, bo nie ma co czekać na jakikolwiek śnieg, a nagrody na pewno was zadowolą. Konkurs klik
Już niedługo nie będę musiała nosić zimowej kurtki i założę moje ukochane adidasy zamiast kozaków. Czy tylko ja nienawidzę się tak "opatulać" w setki ubrań? Jest to dla mnie nie wygodne i oby jak najszybciej zrobiło się ciepło.
Jeszcze tylko dwa dni i mam dwa tygodnie wolnego! Tak długo na to czekałam i cieszę się, że mam ferie jako ostatnia. To na co długo czekamy jest o wiele fajniejsze niż to co od razu dostajemy. A jeśli wy już mieliście lub właśnie kończycie ferie, to nie smućcie się, niedługo święta i kolejne wolne dni. Także z uśmiechem do szkoły, a dzień zleci tak z bicza strzelił.
Z tych zdjęć jestem bardzo zadowolona, wyszły tak jak zawsze chciałam, a wam jak się podobają? 
+ miałam świetnego fotografa, Ilonę ze zdjęć niżej. Jak jej poszło?
 

24 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Zima odchodzi i wraca, nie może się coś zdecydować :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. chociaż kilka cm śniegu :c
    bardzo ładne zdjęcia sis!
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych zdjęciach <3
    Używam tej odżywki z firmy Jantar i jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    -------------
    Dodałam nowego posta, dopiero zaczynam więc może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nienawidzę być ubrana "na cebulkę". Świetne zdjęcia ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja tak samo nie mogę doczekać się aż zrzucę z siebie dodatkowe warstwy ciuchów, a zimowe buty zamienię na trampki! Ja ferie miałam w pierwszym terminie, niestety :c
    Zdjęcia bardzo ładne:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszamy do nas http://dzxoker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również nie lubie opatulać się w setki ubrań. Wziełam udział w konkursie już wcześniej :) Świetne zdjęcia :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia i śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nienawidzę ubierać się "na cebulkę". Pięknie wyglądasz :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nienawidzę się tak ciepło ubierać, jest strasznie nie wygodnie, a kiedy temperatura wzrośnie (co mi zawsze się zdarza haha) jest gorąco :/

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W moim mieście też nie ma śniegu, za to jestem na feriach w górach i tu jest go po kolana :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima to nie tylko śnieg, można to uchwycić inaczej bez śniegu, uwierz mi, miałam takie zadanie na fotografię :)

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. w tym roku zima raz dwa odeszła od nas;p super zdjęcia;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam ferie jako pierwsza ;) Fajne zdjęcia ;>

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja troszkę żałuję że nie było długo zimy w Warszawie, takiej prawdziwej białej zimy. Mogę pocieszyć się tylko pluchą na dworze.
    Ja nie biorę udziału w konkursie ale życzę wszystkim powodzenia i tak jak reszta muszę przyznać... Bardzo ładne zdjęcia.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :D Też mam ferie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nie spadło ani grama śniegu, więc takiej typowej zimy nie miałam. Teraz za to od kilku dni świeci słońce, być może wiosna już się zbliża. :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety nie miałam takiej zimy jak ty :c

    Zapraszam na mój konkurs ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chcę śnieg !! Świetne zdjęcia a szczególnie te na moście ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń