2016/02/26

Last moments


Hejka. Koniec tygodnia, co oznacza koniec ferii. Ubolewam nad tym strasznie, ale jak wiadomo co fajne, to się szybko kończy. Trzeba iść do przodu i cieszyć się każdą chwilą, chodź może nam się sytuacja nie podobać. Pogoda ciągle płata nam figle, dopiero co było słońce, a za chwilę z nieba spada biały puch i po chwili znowu świeci słoneczko. Podczas sesji miałam szczęście, bo skończyłyśmy robić zdjęcia akurat, gdy pogoda zaczynała się psuć.
Ogólnie to ferie mi się udały: spotkania ze znajomymi, nocowania, odpoczynek, sesje, przeczytana książka, nie spanie do późnych godzin żeby tylko obejrzeć serial i ciągłe powtarzanie, to już ostatni odcinek - czego chcieć więcej. Może tylko więcej czasu, ale tak zawsze jest, czy to ferie, czy wakacje, zawsze chcemy chociaż dzień dłużej wolnego. Ale teraz do tych co też kończą ferie, nie ma biadolenia, że nie chce się, koniec wolnego itd. trzeba się spiąć i wytrzymać kilka tygodni. Chociaż wiem, że bardzo trudno jest wstać o 6/7 i na prawdę nie wiem jak ja to zrobię, ale co ja mówię, zawsze nie mogę się obudzić i spóźniam się na pierwsze lekcje.
Klikniesz? 
Dzisiejsze zdjęcia robiła Ilona Ż.



















25 komentarzy:

  1. Też niestety kończę ferie... no cóż, na szczęście coraz bliżej do zakończenia roku. c:
    Super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się przejrzystość Twojego bloga i dobre posty. :)


    NicolaL

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że odpoczełaś przez ferie. Mam nadzieję, że damy radę w szkole, ponieważ ja też nie wiem jak się "pozbieram" i w poniedziałek wstnę o 6.30, gdy dotychczas wstawałam o 10 xD
    Super zdjęcia :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie własnie koncza ferie :(
    ciekawy post
    ob tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się właśnie ferie kończą :(
    Przepiękne zdjecia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz :D
    bardzo ładne zdjęcia, bluza jest świetna :D
    klikam :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ferie teraz też kończę ;c Poklikane! Super butki <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ferie dawno już się skończyły. Kliknęłam, super wyglądasz! c:
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra bluza :) Ja miałam już dawno ferie, na samym początku :) zapraszam do mnie http://patssstyle.blogspot.com/2016/02/maska.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ferie skończyły się baaardzo dawno temu ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, trzeba się zorganizować ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna notka :) Najgorszy jest ten pierwszy tydzień po feriach później znowu się przyzwyczaisz :D
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy musi się to stać, że ferie czy wakacje się skończą i witaj ponownie szara rzeczywistości! :(
    Fajnie, że zrobilaś dużo zdjęć i każde jest gdzie indziej :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, super zdjęcia. Brawo dla fotografa. :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. poklikałam! :) ładne zdjęcia <3
    wspólna obserwacja? Jeśli nie masz nic przeciwko, daj znać u mnie - uczciwie się odwdzięczę! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane :)
    Poklikasz u mnie w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę, że dobrze spędziłaś ferie. Teraz z utęsknieniem czekamy na wakacje!
    Mega zdjęcia ♥ Poklikałam w linki.

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciać :)
    Pozdrawiam :)
    moooonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam;)
    http://canofglitter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń