2016/03/23

Wyniki konkursu Zima w obiektywie!



Hejka kochani
Witam was na moim blogu po dość długiej przerwie. Potrzebowałam takiej przerwy, bo najprościej w świecie nie miałam zapału do pisania i czekałam, aż coś się zmieni i właśnie tak się stało. Chyba święta tak na mnie podziałały, albo ta przepiękna pogoda. Dzisiaj luźny post, tak na rozgrzewkę - wyniki konkursu Zima w obiektywie. Zgłoszeń mimo przedłużenia terminu nie było dużo, ale każda z nas znalazła coś w swoim guście.

Ja wybrałam zdjęcie Juli z bloga jullss-blog
To zdjęcie od razu wpadło mi w oko! Kot na zdjęciu przypomina mi kota z pewnej bajki, a zima na zdjęciu wszystko dopełniła.

Zdjęcie wybrane przez Roksane
Autor: Sara z bloga foto-by-sara

Zdjęcie wybrane przez Madde
Autor: Karina z bloga drewniany-most

Zdjęcie wybrane przez Dorotę
Autor: Kinga z bloga 1200d

Poza tymi zdjęciami, miałyśmy wybrać zdjęcie, które nas zaskoczyło. Jednogłośnie wybrałyśmy zdjęcie Justyny. A dlaczego? Dziewczyna zaskoczyła nas interpretacją tematu konkursu, wysłała nam przepis na ciasto! Tort jest piękny, aż ślinka cieknie jak się na niego patrzy.
Przepis klik

Wszystkim bardzo dziękujemy za przesłane prace. Ze zwycięzcami już niedługo skontaktujemy.

Ps. Wygranych zdjęć jest tylko 4 (nie wliczając przepisu), ponieważ Ania już nie prowadzi bloga.

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło, że moje zdjęcie również zostało wybrane :) dziękuję ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia wybrałyście! Myślę że te osoby zasłużyły na to!
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zwycięskie zdjęcia są śliczne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń