2016/04/08

GOOD MOOD

Hejka kochani
Jak humorek? Bo u mnie świetny, niestety pogoda nie jest tego samego zdania i postanowiła się popsuć akurat na weekend. Trudno, ja humoru nie zamieniam zmieniać! Wiecie co wam jeszcze powiem? Zakochałam się w malowaniu paznokci, jest to dla mnie mega odprężające i jest jeden ogromny PLUS - nie obgryzam ich! Miałam z tym straszny problem, a lakier na paznokciach sprawia, że nie chcę ich psuć. Jeśli też macie taki problem to gorąco wam polecam pomalowanie paznokci, nie ważne, że są krótkie.
Cieplejsze dni sprawiają, że mam coraz więcej energii, mam nadzieję, że nie tylko ja. Chociaż myśl, że jest ciepło na dworze(oprócz dzisiejszego dnia), a ja muszę siedzieć w szkolnej ławce trochę mi nie pasuje to staram się myśleć pozytywnie.
Jeśli macie jakieś fajne pomysły na dekoracje pokoju to napiszcie gdzie mogę znaleźć jakieś fajne pomysły żeby coś zrobić. Zapraszam też do zakładki PROPOSAL, gdzie możecie pisać co chcielibyście zobaczyć/przeczytać.

+Założyłam dodatkowego instagrama, na którym dodaje przedpremierowo zdjęcia wykonane przeze mnie lub które nie pojawiają się na blogu - zapraszam paolka_foto

Klikniesz?
KLIK I KLIK

 



32 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, a linki poklikane :)
    \Liczę na rewanż w jutrzejszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :D ja mam mega problem z paznokciami ew:(
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokliknełam w linki :) Cudowne zdjęcia :D
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku cudowne zdjęcia! :)
    Masz mega talent.
    Poklikałam w linki :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, bardzo wiosenne :) Oj, ja też z obgryzaniem miałam ogromny problem. Ale te czasy na szczęście minęły :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zdjęcia ^^ genialne
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny bardzo fajny post. Świetne zdjęcia :*
    Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.
    Takich blogów powinno być zdecydowanie więcej <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! :) Kliknięte! ;p
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, takie "świeże" ;D
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, masz talent ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam malowanie paznokci :D

    Nowy post - zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, szkoda że teraz pogoda się popsuła :(
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, jak są cieplejsze dni to chcę się żyć :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :) majkavv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje paznokcie nabrały kondycji przez ten sam sposób co Twój hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ładne, wiosenne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam strasznie zawalony tydzień a była taka ładna pogoda :((
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mogę mieć, niestety pomalowane paznokcie tylko gdy nie idę do szkoły... Śliczne zdjęcia, bardzo inspirujące :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz bardzo ładne zdjęcia, świetnie się na nie patrzy. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi też pomogło malowanie paznokci :D
    Śliczne zdjęcia! :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie humorek akurat się spisuje :D Przepiękne zdjęcia! ♥

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  23. Takimi samym sposobem przestałam obgryzać paznokcie! Gorąco go polecam :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Niestety pogoda nie jest u mnie zbyt fajna..
    Dodałam do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia idealnie oddają WIOSNĘ! <3 :) Kliknęłam <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne i klimatyczne zdjęcia, ciekawe kadry. Bardzo podoba mi się zdjęcie z biedronką i zdjęcie z kwiatem. Od kiedy pojawiła się wiosna i ciepłe dni humor codziennie mi towarzyszy :)
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń