2016/05/26

Dalej i do przodu!

Witam tych którzy tu jeszcze zaglądają! Mam dzisiaj tak dobry humor, że postanowiłam do was tutaj wpaść. Ogólnie to moja obecna organizacja czasu jest masakryczna i lepiej omińmy ten temat, a skupmy się na czymś przyjemniejszym. Niedługo wakacje! Piszemy dużo sprawdzianów, ale to tylko utwierdza mnie w świadomości, że to już zaraz koniec i będziemy cieszyć się dwoma miesiącami zabawy. A jeśli wakacje, wolne, słońce to pewnie wszyscy chcą dobrze wyglądać, więc jeśli chcesz chociaż zacząć coś robić ze swoim ciałem to teraz. Nie przyniesie to dużych efektów, nie zgubimy dużo kilogramów i nie wyrzeźbimy super sylwetki to trzeba wiedzieć na początku, bo w miesiąc nikt tego nie zdołał zrobić. Kto powiedział, że masz mieć sześciopak na brzuchu w te wakacje, mogą być to następne, ale zacznij teraz! Ja walczę od dobrych 3 miesięcy i poświęcam sobie dużo czasu, żeby to wszystko jakoś wyglądało. Ty! Tak właśnie ty! Zejdź z kanapy i idź biegać, to tylko kilka minut, a jesteś o krok do przodu. Jeśli jesteś po treningu to jestem z ciebie dumna i oby tak dalej!
Na zdjęciach Kasia R

12 komentarzy:

  1. Boska stylówka! Akurat mam ochotę pobiegać! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się wakacji i nie mogę uwierzyć, że to już za 27 dni!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też regularnie ćwiczę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia rewelacyjne :) Kasia jest bardzo śliczną osobą :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia! Oby tak dalej :D Z każdym postem się rozwijasz, coraz lepiej Ci to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mega miło to usłyszeć :D

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę w końcu zacząć biegać ! :D Śliczne zdjęcia ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień bez treningu to dzień stracony dla mnie! Gratuluję, że motywujesz innych :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Pora się za siebie brać wakacje to czas na świeżym powietrzu a nie siedzenie przed komórką, czy telewizorem
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo motywujący wpis! <3
    Ja ostatnio zaczęłam biegać i ćwiczyć.
    Kasia wyszła pięknie na zdjęciach!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń