2016/06/07

Nauka i trochę szczęścia


Koniec roku już za pasem, a mnie naszło na nagłe poprawianie wszystkich przedmiotów, bo chodź mówiłam sobie, że nie będę zostawiać nic na ostatnią chwile to wyszło jak zwykle. Pewnie nie jestem jedyna z taką sytuacją. Teraz gdy kończy się 1 klasa liceum próbuję wyciągnąć na wysokie oceny przedmioty których nie będę już mieć za rok. I to porada dla tych co kończą gimnazjum! Nie olewajcie przedmiotów, które nie są waszymi rozszerzonymi, bo te 2 z chemii będą wpisywane na świadectwo maturalne i to mnie zmotywowało do codziennych popraw z co najmniej 1 przedmiotu dziennie. Tak wiem, to nie jest zbyt interesujący temat, ale od ostatnich tygodni kręci się w okół mnie tylko nauka i projekty szkolne, czy festyny na których muszę się pojawiać. Co swoją drogą nie jest taki znów nudne. Od wczoraj jestem już oficjalnie hot 17! I tak się złożyło, że en dzień moja szkoła wybrała na świętowanie dnia dziecka, więc mieliśmy poniedziałek wolny od lekcji i mogliśmy grać na boiskach, spacerować - ogólnie dobrze się bawić w gronie klasy i nauczycieli. Macie taki dzień w swojej szkole? Jak go spędzacie?

21 komentarzy:

  1. Moi znajomi właśnie się dziwią, że zależy mi na przedmiotach, które kończą nam się w tym roku ;p
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W naszej szkole dzień dziecka świętujemy 1 czerwca i mamy wtedy dzień sportu.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. My dzień dziecka mieliśmy całkowicie wolny od szkoły :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. My w dzien dziecka bylismy na klasowej wyciecze :) Bardzo madrze piszesz. Ja rowniez staram sie, aby oceny z przedmiotow, ktore koncze w tym roku, byly jak najlepsze. Poza tym swietnie wygladasz :)
    Zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście dzisiaj poprawiłam to co miałam poprawić :) I można powiedzieć że mam już wolne:)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi została kartkówka z matmy, przemówienie z Polskiego i odpytywanie z artystycznych!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już w gimnazjum doszłam do wniosku, że nie będe się podlizywała do nauczycieli i prosiła o lepsza ocenę. Przedmiotami których nie lubiłam i nauczycielami których nie trawiłam się nie przejmowałam. Im mniej kontaktu z taką chemią tym lepiej. Byle by wyciągnąć na to 2 lub 3 i tyle. KONIEC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie na odwrót. Tych nauczycieli których nie lubię zostawiam to dla siebie i włączam uśmiech numer 5, bo oceny muszą się zgadzać. Może nie są najważniejsze, ale chcę z liceum wyjść z jak najlepszymi

      Usuń
  9. u mnie niestety nie ma czegość takiego jak poprawy :c Śliczne zdjątka ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. własnie koncze gimnajzum i ide do liceum straaaaszniie sie boje trzymajcie kciuki <3
    zapraszam http://ksabiszewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy ja byłam w LO to niestety takiego dnia nie było, zgadzam się z tym żeby nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę bo może się okazać że jest już za późno ;) zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku skończyłam liceum, także dzień dziecka wypadł juże w wakacje :) No, oceny z pierwszej klasy są ważne, szkoda, żeby potem zaniżały średnią ;)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. My nie mamy takiego dnia w szkole, pod koniec roku mamy jedynie wycieczki, ogniska itp.
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione, ale najlepszego! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sesja! Ja mam dokładnie taką samą sytuację w szkole, więc łączę się w bólu ;)
    http://viki-nikki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka prawda, że na koniec roku szkolnego jest najwięcej roboty... Powodzenia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. O jak ja to znam, zawsze wszystko zostawiam na ostatnią, chodź w tym razem za bardzo nie miałam czego poprawiać. Śliczne zdjęcia i fajne miejsca
    Zapraszam na nowy post

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń