2016/06/21

Otwórz oczy i patrz

Obejrzyj się! Może ktoś lub coś ciebie hamuje, nie daje ci pełni szczęścia, co powoduje, że nie czujesz się w pełni sobą. Chociaż nie zwalaj winy na innych, może to właśnie ty jesteś przyczyną tego, że hamujesz siebie i nie pozwalasz sobie na pełnię życia. Zmień to! Raz na zawsze! Teraz albo już zawsze będzie cię coś zatrzymywać. Życie jest po to aby przeżyć je jak najlepiej, mamy je jedno i musimy wykorzystać czas który mamy w 100% Wakacje to świetna pora na zmiany. Jeśli coś ci nie odpowiada to na co czekasz?! Zabieraj się do pracy, a jak zobaczysz owocne wyniki duma cię będzie zżerać.
Na zdjęciach - Monika G

16 komentarzy:

  1. Masz rację! Trzeba wykorzystywać każdy dzień jak najlepiej;) Świetne zdjęcia!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Świetnie to ujęłaś. Ja w te wakacje stawiam na zmiany. <3 Piękna stylizacja, a te włosy... Aww <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Mają taki swój klimat :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą! Świetne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow, genialne to zdjęcie zachmurzonego nieba ze znakiem :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby duma mnie doszczętnie nie zjadła :D Ja zabieram się za pracę nad sobą! Wakacje to w końcu powinien być czas zmian skoro mamy więcej czasu aż o 7 godzin :D

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wspaniałe zdjęcia :D Zachwyciłam się tym postem ^^

    naprzeciwobiektywu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i super wygląd bloga
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA KONKURS!!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, powinniśmy jak najwięcej czerpać z życia.
    Super zdjęcia. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą :) świetne zdjęcia... evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow mega te zdjęcia :OOO


    zapraszam do mnie : yaaslittlegirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I to jest świetna motywacja!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Super motywujący post i nastrojowe zdjęcia
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń