2016/06/30

Próbujmy


Na błędach uczymy się bez przerwy. Nie bójmy się próbować nowych rzeczy. Jeśli nam coś nie wyjdzie to trudno, nie jesteśmy idealni. Siedzeniem Rzymu nie zbudowano! Nic nie odkryjemy, nie zrobimy bez naszego zaangażowania. Pewnie będziemy popełniać multum błędów, ale nie będziemy siedzieć bezczynnie z rozłożonymi rękami czekając aż samo się zrobi. Ktoś inny nie będzie czekał i cię ubiegnie, nie pozwól żebyś nie miał czegoś czego pragniesz. Wszystko jest dla ludzi i do zrobienia - trzeba tylko chcieć.

"Tylko ten nie popełnia błędów, który nic nie robi."
 

16 komentarzy:

  1. jakie śliczne zdjęcia! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane zdjęcia. Człowiek może osiągnąć wszystko jeżeli tylko tego chce :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczne zdjęcia. Podobają mi się! :) Wielki + za outfit! :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia cudowne *.*
    Samo nigdy nic się nie zrobi. Błędy są nieuniknione, ale czasem bardzo potrzebne. Warto próbować, wszystkiego. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, szczególnie podoba mi się to z rowerem :) Boskie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia cudowneee !!!
    Bardzo miło mi się czytało zgadzam się z tobą. :)
    Kochana zapraszam cię serdecznie do mnie na nowy post. :) http://nicole-500.blogspot.com/2016/06/zamowienie-z-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia,a co do posta, to mnie osobiście każdy błąd czegoś uczy, nawet jak od życia ,,dostaje po dupie" to po takum czymś jestem mocniejsza i silniejsza.

    mamariw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na zdjęcia! Te pierwsze najbardziej mnie urzekło ;) Masz racje warto zaryzykować, bo czasem gdy tego nie zrobimy możemy tego żałować... a na błędach najlepiej się uczymy :)U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz, a zdjęcia są świetne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post. Bardzo mi się podobają zdjęcia z twojej sesji ♥
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto próbować nowych rzeczy, świetne zdjęcia :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na sam początek powiem, że zdjęcia są naprawdę bardzo oryginalne! :)
    Co do postu: lepiej spróbować i się zawieść, niż nie próbować wcale i gdybać jakby to było, gdyby się nie spróbowało.

    siatkareczkablogaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Błędy są po to, żeby je popełniać, a co najważniejsze uczyć się na nich i czerpać z nich siłę na spełnianie marzeń :) Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń