2016/07/08

Photography - my passion


♥ Hejka kochani!
Jak wam lecą wakacje? Mi z dnia na dzień coraz lepiej. Chociaż nie mam planów na dłuższy wyjazd to zaskakująco miło spędzam dni. Co chwila łapie za aparat i naciskam spust migawki - uwielbiam ten dźwięk, to oznacza, że chwila została uwieczniona, a ja mogę do niej wrócić w każdym momencie.
Nie jestem wybitnym fotografem, ale coś tam już potrafię i nie patrzę na te wszystkie przyciski z wielkimi oczami. Przed zakupem mojego lustra myślałam, że to wszystko jest proste, a tu nie było tak kolorowo. Przejście na tryb manualny zajęło mi dosyć sporo czasu i dopiero teraz czuję się w miarę swobodnie na mojej literce M. Prawda - przede mną długa droga to robienia zaskakujących ujęć, ale ja z chęcią przebędę te drogę.
Macie swoją pasje? Napiszcie o niej poniżej.

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kwiaty na zdjęciach, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją pasją jest jazda konna. Robisz przepiękne zdjęcia :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle Ci idzie :) Jestem zachwycona ostrością, no i bokeh świetny :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Bardzo letnie :)
    Ja w dalszym ciągu uczę się obsługi mojej lustrzanki. Nie jest to prosta sztuka. Tryb manualny jest dla mnie czystą abstrakcją, jednak powolutku kroczę ku celu :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją pasją jest śpiew oraz szkic :D Piękne zdjęcia ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam fotografię! Jak na razie nie mam jeszcze odpowiedniego sprzętu, ale mam nadzieję, że niedługo trafi w moje ręce. Robienie zdjęć pozwala uwiecznić nam chwile i to jest piękne! Twoje zdjęcia są tego dowodem :)

    http://juliaparzych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń