2016/07/17

Podróże małe i te duże


 ♥ Hejka kochani
Jak wam mijają wakacje? U mnie raz nudno, a raz nie - zależy od dnia. Te wakacje to jeden wielki spontan, bo nie mam żadnych planów na dłuższe wyjazdy i kiedy wpadnę razem ze znajomymi na pomysł żeby pojechać gdzieś, nawet rowerem to wspomnienia są niesamowite. Nie potrzebny wyjazd za granicę, chodź taki też się marzy. Ważne żeby spędzać czas z osobami, które dają nam szczęście i duży uśmiech na twarzy. 
Czy wy też tak jak ja zakładaliście wstawać dość wcześnie np. o 9? Cóż - mi to nie wyszło u budzę się ok. godziny 11/12. Jestem pewna, że to wina mojej nieprzezwyciężonej cechy nocnego marka.

9 komentarzy:

  1. Ja w ostatnim tygodniu codziennie wstawałam o 8, a zakładałam spanie do 11, haha :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To 3 zdjęcie jest boskie! Ja akurat miałam w planach spać do 12, a i tak budzę się parę godzin wcześniej..

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny post :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wakacje mijają aktywnie, fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie wstaję prawie zawsze przed 9 :")
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, wspaniałe zdjęcia! Pracuj dziewczyno, kiedyś będziesz sławna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja przed 9 jak wstanę to cud hah :) fajne zdjecia!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i post zapraszam do mnie http://my-own-philosophyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń