2016/08/22

I'm back!


Hejka kochani
Dość długo panowała tu cisza, ale ja nic nie mogłam na to poradzić. Brak weny, chęci... nie byłoby sensu pisać na siłę. A dzisiaj mam ochotę coś do was napisać.
Powinniśmy doceniać najmniejszy drobiazg w naszym życiu i się z niego cieszyć, bo gdy będziemy uśmiechać się tylko z tych większych, to w końcu i te duże nie będą nam wystarczać. I tak dalej. Przyjrzyjmy się małemu dziecku. Ono cieszy się co chwile, nie trzeba mu dużo. Wystarcza im tylko obecność drugiego człowieka. Właśnie od małych dzieci powinniśmy się uczyć. Sama obecność drugiej osoby powinna wywoływać u nas uśmiech. Często nie zauważamy jaką radość daje nam druga osoba, a bez niej już nie byłoby tak wesoło, prawda?

8 komentarzy:

  1. dokładnie ;) nalezy zauważać otaczających nas ludzi :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, powinniśmy dostrzegać małe rzeczy. Często jest też tak, że te mniejsze dają nawet więcej radości:)
    Super zdjęcia! Chciałam się zapytać, gdzie byłaś, a potem spostrzegłam się, że to palma w Warszawie :D
    Cieszę się, że wróciłaś, bo lubię Twoje posty
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja też cieszę się, że wróciłam i mam nadzieję, że to już na stałe :) Warszawa to jak na razie moje ulubione miasto i nie mogło mnie tam w te wakacje zabraknąć, Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Cieszmy się z małych rzeczy :) Piekne zdjęcia :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe rzeczy dają największe szczęście :D
    Cudne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, warto nauczyć się cieszyć z małych rzeczy żeby częściej być szczęśliwym! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, powinniśmy doceniać więcej drobiazgów, żeby być bardziej szczęśliwymi, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń