2016/08/30

Żegnaj i witaj



Hejka kochani 
Zaskakująca informacja to to nie jest, ale wakacji czas dobiegł końca. Czas w którym mogliśmy robić co chcemy, wróci dopiero za kilka miesięcy, a te dni co minęły mam nadzieje, że każdy wykorzystał tak jak chciał. W mojej głowie rodzi się pytanie - Kiedy wakacje tak szybko zleciały?! Przydałby się jeszcze miesiąc, co najmniej!
Wakacje mogę zdecydowanie zaliczyć do udanych. Wszystko działo się z dnia na dzień i tak właśnie lubię. Towarzyszyły mi nowe znajomości, zabawy do rana, niezapomniana 6-godzinna rozmowa na skype, odnowienie przyjaźni z obozu i ... za dużo do pisania. Brak planów, a jednak plany były - tylko ja jeszcze ich nie byłam świadoma. Czy takie dni nie są najlepsze? Moim zdaniem są.
Niby odpoczęłam, ale nie mam ochoty wracać do szkoły. Nie zrobiłam jeszcze wszystkiego, ale to już musi poczekać na następne wakacje. Odliczanie do dni wolnych uważam za rozpoczęte.
Napiszcie jak wy spędziliście wakacje, z chęcią poczytam co u was się działo.



15 komentarzy:

  1. Moje wakacje również uważam za jak najbardziej udane! Zaczynając od wyjazdu do Turcji, przez tydzień u internetowej przyjaciółki, koncert mojego ulubionego zespołu, kończąc na 40-kilometrowym rajdzie rowerowym. Bawiłam się prześwietnie i mam mnóstwo energii na nowy rok szkolny.
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tegoroczne wakacje dużo odpoczywałam i spotykałam się ze znajomymi. Dalekich wyjazdów było mało, ale i tak uważam, że moje wakacje były udane :). Bardzo fajnie, że ty ze swoich też jesteś zadowolona.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wakacje do najlepszy nie należą. No, ale cóż... Sama jestem sobie winna. Czas zdecydowanie za szybko leci. Ja także nie mam ochoty na powrót do szkoły, tym bardziej nowej.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia, masz śliczną kurtkę! :) ja na szczęście jeszcze miesiąc wakacji:D
    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś się kończy coś zaczyna. Rok szkolny minie Ci równie szybko :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje mogły być lepsze, ale no cóż... :P
    Cudne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. W wakacje odpoczywam,ale przydałby się jeszcze miesiąc;)
    Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie
    http://princzipesso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Moje wakacje nie należały do za bardzo udanych. Owszem, było kilka fajnych momentów - spotkania rodzinne, wesele, ogniska. Lecz pomimo to w wakacje bardzo mi się nudziło, ponieważ utkwiłam w moim rodzinnym mieście, a nie tam gdzie mam przyjaciół i mase rzeczy do zrobienia :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji i szczerze mogłabym już wrócić na uczelnie. Całe swoje wakacje spędziłam i wciąż spędzam na oglądaniu seriali/filmów i robieniu prawa jazdy :)
    Pozdrawiam, baexm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. te wakacje były całkiem inne od moich poprzednich ale bardzo fajne :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Adorable look and photo! love it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia kochana :)
    Niestety wszystko co dobre szybko się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tegoroczne wakacje były jedne z lepszych. Głównie odpoczywałam a także przeżyłam wiele przygód z przyjaciółkami. Odliczanie zaczęte. <3
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swoje wakacje wykorzystałam w 100%, ale zgodzę się z Tobą, że mogłyby potrwać o miesiąc dłużej!
    Ślicznie wyglądasz!
    Obserwuję :) Proszę o klikanie linków :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi lipiec wolno płynął,a sierpień się zaczął i od razu skończył. Nie wiem kiedy on minął. Ale przeczytałam całego Harrego Pottera i jestem z siebie dumna, bo nie lubię czytac. Śliczne zdjęcia. :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń