2016/09/29

Everything is in your head


Każdy ma do wykorzystania 365 dni w roku. Tylko od nas zależy jak je spożytkujemy. Każdy z nas zmianę zazwyczaj zaczyna od stycznia, bo nowy rok - nowa ja. Nie prawda! Nowy rok to tylko zmieniona cyferka. Co prawda, możemy coś robić od stycznia, ale po co czekać. Niech nasz pamiętny dzień będzie właśnie dzisiaj, nasze własne święto. Zaczynamy od zaraz! Chcesz się czegoś nauczyć? Może podszlifować angielski, czy nauka zupełnie nowego języka? Chcesz schudnąć? Rozkładaj matę i włączaj ćwiczenia lub idź na jakąkolwiek inną aktywność co sprawia Ci przyjemność. W głowie kręci Ci się zawód architekta? Może zajęcia rysunku pozwolą Ci przybliżyć ten temat. Wszystko leży w naszej głowie. Jeśli nie potrafisz o czymś przestać myśleć, to nie przestawaj pracować na to. Na naszej drodze do sukcesu będą stawać przeszkody, ty bądź sprytny - ustal plan działania i działaj.

24 komentarze:

  1. Mega zdjęcia. Szczęke zbieram z ziemi ;) Super!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) Ja już plan działania na październik sobie ustaliłam. Teraz zostało mi się tylko tego trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Nie mam jeszcze planu na październik ale najwyższy czas go zrobić. Dzięki za pomysł :)

    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz w 100% rację, ja już skorzystałam z takiego trybu działania ;)

    http://queensali.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jednej strony nie lubię planów, bo w pewnym sensie mnie ograniczają, ale z drugiej już dawno bym bez nich zginęła! Jak tu żyć :o

    Może wpadniesz na krótką historię dnia ucznia? :) 5 tez, które sprawią, że z chęcią będziesz chodzić do szkoły!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zapisywać rzeczy, które muszę zrobić danego dnia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotografie :) Od zaraz to najlepsza metoda zmian :) z przyjemnością zostaję obserwatorką !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane i śliczne zdjęcia,będę zaglądać częściej,dlatego obserwuję! :)
    Zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mega inspirujacy post! ps. zazdroszcze ci tych brazowych oczu :))
    Co powiesz na wspolna obserwacje? :D
    odwdzieczam sie za kazda obserwacje ;)
    pozdrawiam ;)
    https://igapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i taka małą pomyłka, bo mam zielone oczy :D

      Usuń
  10. Masz całkowita rację zamiast od razu wziąć się do roboty my czekamy na nie wiadomo jaką okazję! Chęci są chwilowe i jeśli nie zaczniemy czegoś teraz, już to możemy te chęci zgubić :)!
    Genialne zdjęcia, jesteś prześliczna :)!

    zapraszam do mnie :)!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo motywujący do działania wpis. Ja bardzo chciałam mieć bloga, nadal trochę boję się opinii rówieśników, no ale idę do przodu nie zważając na przeszkody! :D
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tym wszystkim co napisałaś! :) Niesamowite zdjęcia. ;*

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, że nie powinniśmy czekać na zmiany na jakiś konkretny dzień. Liczy się tu i teraz i najlepiej podejmować działania właśnie w tym momencie :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze to nie odkładać tego na później, bo wtedy nigdy się nie zabierzemy za to co chcemy zmienić ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna, klasyczna stylizacja ;) Czerń i biel to jednocześnie klasyka i coś zniewalającego.

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram zmiany"od już". Czekanie na nowy rok, wyzdrowienie z kataru, poniedziałek, jak się wyprowadzę itd itd sprawia, że nigdy nie podejmujemy działań. Najlepiej usiąść, zrobić listę marzeń i zacząć je spełniać od razu. Coraz częściej przychodzą mi do głowy różne pomysły i jak kiedyś mogłam je odkładać na przysłowiowe od poniedziałku, teraz każdym nowym pomysłem jestem tak podekscytowana, że nawet jeśli wpadnę na to o 2 w nocy - nie mogę się doczekać poranka, żeby zacząć działać w tym kierunku!

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) Super post, megaaa motywujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, powinniśmy za wszelką cenę dążyć do spełnienia naszych marzeń :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia, pięknie wychodzisz na fotkach :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już od roku przestałam wszystko odkładać na później i powtarzać "od nowego roku". Jak się robi cos od razu to jest większa satysfakcja i szybciej coś sie realizuje :)
    Świetne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń