2016/09/10

Summer vs School


Hejka kochani
Jak tam po powrocie do rzeczywistości? Nowe znajomości zawarte, a stare odnowione. Poranne wstawanie i krzątanie się po domu, żeby zdążyć na pierwszą lekcje to nieodłączna część naszego poranka przez następne 9 miesięcy. Nie smućmy się, bo jak to jeden z moich nauczycieli powiedział - Coraz bliżej do wakacji. Osobiście czuję się, jakbym już od miesiąca chodziła do szkoły. Nauki w 2 liceum jest o wiele więcej, chociaż większość przedmiotów odeszła to rozszerzenia dają w kość. Tyle nauki, a ja wciąż w głowie mam wakacje i nimi żyję. Tyle świetnych rzeczy i historii zdarzyły się w tegoroczne wakacje, że ciężko powrócić do systematycznego zaglądania w zeszyty. A szkoła przywitała mnie tak, że po tygodniu mam już zapowiedziane 2 sprawdziany i kartkówkę, także ciekawie się zapowiada.

54 komentarze:

  1. Powodzenia na kartkówkach :) świetnie wyglądasz ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja ! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nadal żyję wakacjami, a nauczyciele nie odpuszczają. Śliczne zdjęcia :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak Ci zazdroszczę! Ja w zeszłym tygodniu miałam już dwie kartkówki i test z angielskiego, a na ten mam zapowiedziany jeden sprawdzian i 7 kartkówek :/
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo to nieźle! Powodzenia życzę ;P

      Usuń
  5. Ja już jeden sprawdzian z chemii miałam i najlepsze jest to, że zapowiedziany był już w czerwcu na wrzesień (xD), kilka kartkówek też już napisałam :'). Ciężko jest się przełączyć z trybu wakacyjnego na szkolny.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! Kurtka bardzo do Ciebie pasuje ;) Ma super kolor <3
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Loving this elegant and chic look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie życzę powodzenia, ja również jestem w drugiej klasie, ale gimnazjum ;)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kurteczka jest świetna. Powodzenia w nauce <3

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie wiem o czym mówisz. Też teraz trafiłam do drugiej klasy liceum, mat-fiz. Jest dość trudno

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest przecudowna, bardzo Ci pasuje
    Zdjęcia urocze
    Powodzenia w nauce
    Ja także mam jej dużo
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, kreacja też mi się bardzo spodobała :) rewelacyjnie wyglądasz w tej kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, że coraz bliżej do wakacji :D Trzeba się jakoś pocieszać. A tak szczerze - rok szkolny minie zapewne w mgnieniu oka i znów będzie czerwiec. Powodzenia w szkole :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka!
    Powodzenia w nauce ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci powodzenia w szkole! Ja na szczęście mam już ją za sobą no chyba, że dostanę się na studia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w szkole :) Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie powodzenia w tym roku szkolnym! Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kurtka! Ja zazdroszczę Ci chodzenia do liceum - sama z chęcią bym tam wróciła. Nie ma co narzekać, tylko ciesz się wspaniałymi ludźmi, których na pewno tam masz, póki macie okazję widywać się codziennie! :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajomi są niesamowici i bardzo cieszę się, że chodzę do liceum. Opuścić ich będzie trudno, ale może nie zerwiemy kontaktu

      Usuń
  19. We krwi nadal wakacje, a już mam zapowiedziane sprawdziany, kartkówki oraz pytania z lekcji. Mam dość, a to dopiero dwa tygodnie za mną, ale trzeba dać radę. Bardzo ładna kurteczka.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam to samo z 2 liceum: niby mniej przedmiotów, ale nauki jakby więcej :(
    świetna stylizacja ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też zaczął sie już nawał nauki i kartkówek ;/. Pięknie wyglądasz, bardzo urzekła mnie twoja kurteczka ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  22. Powroty po wakacjach do szkół zawsze są nie ciekawe. Dochodzi więcej nauki, a przez dwa miesiące zdążyło się tyle zapomnieć.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też szkoła powitała bardzo miło, pisałam już trzy kartkówki a na nadchodzący tydzień mam zapowiedziane kolejne trzy kartkówki, a jeszcze tydzień później sprawdzian. Witaj szkoło...
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia na sprawdzianach. Znam ten ból,w tym tygodniu czekają na mnie aż 3 sprawdziany, więc nieźle.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się cieszę ,że szkoła się zaczęła ;) PS. super kutrka

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  26. Jak dla mnie 2 liceum była najtrudniejsza, byłam ba biol-chemie i biologii to już po tygodniu miałam serdecznie dosyć xd
    A Ty na jakim jesteś profilu? ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiem o czym mówisz, pierwsza lekcja z polskiego- pani zapowiedziała już sprawdzian!:)
    Porażka. :)
    Super zdjęcia :*
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również czuję się jakbym już popadła w rutynę i wiem jak to jest z natłokiem wszystkiego :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  29. ja dopiero 1lo :D
    ale też tęsknię za wolnym! ;/

    zapraszam >>>http://mvrysiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zakochałam się w tej kurtce! świetnie na Tobie leży :)
    w tym roku przywitałam się z liceum i mogę stwierdzić ze tu czuję się o wiele lepiej niż w liceum. Narazie aż tyle nauki nie mam, ale zobaczymy co powiem jak będą rozrz ;)
    świetnie zdjęcia!
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna kurteczka, w 100% nasz styl!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w tym roku szkolnym poszłam do nowej szkoły, na razie ją poznaję, ale natłok nauki doskwiera od początku. :)
    Świetna stylizacja i cudowne miejsce na zdjęcia!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie też szkoła bardzo "miło' przywitała xd

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładna stylizacja, podoba mi sie :) Masz śliczny uśmiech :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Również jestem w drugiej klasie i rozszerzenia to masakra, ale trzeba wziąć się w garść i dać radę :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Yhmm, piękna torebka :(
    Zdradzi mi sekret, skąd masz taki ładny szablon bloga?! :o
    http://ottimo-insolito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję :)
    Szablon sama zrobiłam :D Było wiele prób i błędów, żeby stworzyć coś swojego, a za razem ładnego, ale w końcu się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie vviktooria.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń