2016/10/10

Begins




  Jeszcze kilka dni temu jesień była dla mnie czymś odległym. Kurtka? Po co, ciepło jest. Dobre żarty. Teraz wyjście bez kurtki graniczy z cudem. Patrząc przez okno coraz bardziej przyjmuję do wiadomości, że już nie pora na letnie rzeczy, a czas na ubranie czegoś cieplejszego. Często widzę, jak dziewczyny ubierają spódnice/sukienki i do tego ciepły płaszczyk czy sweter, ale ja jakoś tego nie widzę. Myślę, że byłoby mi za zimno, ale kto wie... może się przekonam. Nie spróbuję, nie będę wiedzieć.
  Pogoda za oknem daje wiele do życzenia. Wychodząc z domu pada, wracając tak samo. Z pewnością taka aura nie jest dla mnie. Miejmy nadzieję, że niedługo się rozpogodzi i zobaczymy piękną, kolorową jesień. Razem z moim aparatem czekamy na dni pełne kolorów, gdzie będę mogła wyjść i zrobić piękne zdjęcia.

48 komentarzy:

  1. Piekny masz ten płaszczyk, świetne zdjęcia :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kurtek, jakoś mi tak w nich niewygodnie haha :)
    Ja również czekam, aż zrobi się bardziej kolorowo i mniej deszczowo, bo bardzo lubię takie klimaty.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Taka pogoda bardzo mnie przytłacza... jak dla mnie może być jesień, ale bez deszczu i innych opadów ;p

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ty jesteś śliczna!
    https://nikolaprzybysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja! Czyli nie tylko ja tęsknię za taką prawdziwą, złotą, polską jesienią? :)

    Może wpadniesz na krótką historię dnia ucznia? :) 5 tez, które sprawią, że z chęcią będziesz chodzić do szkoły!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda zadziwia coraz bardziej.Mam nadzieje, że się w końcu poprawi i będziemy mieć piękną, złotą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, u mnie 4 warstwy i wciąż mi zimno xd

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. oo genialnie wygladasz <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie jesień daje o sobie duże znaki haha Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dzisiaj jest pierwszy dzien ladnej pogody! sliczny plaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny płaszczyk :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, a ten deszcz pada i pada :(
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, ja np jestem fanką jesiennych klimatów ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Od wczoraj na dworze wygląda już lepiej, ale nadal mało jesiennych kolorów za oknem :) Ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. skąd ten cudny płaszczyk?:)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor koszulki :D U mnie od 2 dni ładna pogoda :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. No niestety... koniec lata. I musimy się przyzwyczaić do kurtek, szalików i czapek :P
    Piękne zdjęcia! Fajny blog,obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też czekam aż będzie świecić słońce i będę mogła wyjść porobić jesienne zdjęcia :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! <3
    Jesień nie jest taka zła jak się wydaje. Kolorowe liście, deszcz skapujący po szybie, wieczory przy kominku z dobrą książką, też mają swój niepowtarzalny urok!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kolorowe liście są piękne, ale deszczu nie lubię

      Usuń
  20. zdjecia sa przecudowne- mozna w nich bez problemu wyczuc jesienna nute <3
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia, milego wieczoru

    zapraszam na nowy post! odwdzięczam się za każdą obserwację ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  21. do mnie nadal nie dociera że jest już połowa pazdziernika.. cały czas myślę, że to tylko kilka chłodniejszych dni a potem znowu będę chodzić bez kurtki a drzewa nadal będą zielone haha :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie lubię jesieni właśnie przez tą depresyjną pogodę, straszne....


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie non stop pada, a jak slonce się na chwile przebije to akurat jestem w pracy ehh szybko zrobiło się zimno za zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaczęcie noszenia kurtki nie było złe, gorzej było, gdy musiałam ukochaną ramoneskę zamienić na parkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny płaszczyk. Mi przez tą pogodę chęć do czegokolwiek spadła do zera... Mam w planach jakieś fajne jesienne zdjęcia, ale nie wiem czy się uda... Szarość zamiast żółci i pomarańczy to nie to samo ;//.

    Cudowne zdjęcia, zazdroszczę takich fajnych miejsc!

    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też czekam aż wreszcie będzie ładna pogoda :/. Super zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia c; Masz bardzo ładne włosy ;)
    Chciałabym już wiosnę.. lecz jesień jest piękną porą roku ♥
    Obserwuję ;*
    Julciik.blogg

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście jesień się rozkręciła i to w tej brzydkiej, ponurej i deszczowej postaci.

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny płaszcz, dobrze Ci w takim szarym kolorze :)

    http://loveinwarsaw.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja jestem z tych co ubierają płaszczyk i spódniczkę, mi zawsze jest ciepło ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja kiedyś spróbuje, jak będzie słońce :D

      Usuń
  33. No nie, kolejna blogerka co nie potrafi powiedzieć nic pozytywnego, by jakoś umilić czytelnikowi odbiór :c
    Ładny płaszczyk, w sam raz na tą pogodę.
    PS. Życzę większej fali optymizmu na tą pogodę, bo myśląc dalej że pogoda jest większości winna, nic nie będzie to dobrego wprowadzało nam do życia przez najbliższe miesiące :D
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, początek jesieni nie był dla mnie zbyt dobry. Przyzwyczaiłam się to tego, że mogę wyjść na zewnątrz w bluzie i będzie mi ciepło. Powoli się rozkręcam i pewnie przyzwyczaje się do kurtki. Niestety moje zdanie na temat deszczu pozostaje niezminione i jak nie lubiłam tak nie lubię, nie ważne czy to jesień czy lato :) Przyda się optymizm, dziękuje hah :D

      Usuń
  34. Zdjęcia są naprawdę piękne :)
    Plener jest cudowny <3

    Bardzo podoba mi się Twój blog - obserwuję :)
    Pozdrawiam <3

    http://273-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. no niestety taka jest jesien. ogolnie zapomnialam, ze jesienia moze byc az taaaaak zimno. podoba mi sie twoj plaszczyk, ladny ma odcien :) pozdrawiam i mooooc usciskow dla ciebie, przydadza sie na te deszczowe, szare, zime dni. :)



    AALLEEKKSS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia :) Jesień mogłaby być dla mnie znośna, gdyby nie ciągłe deszcze - tak jak teraz. Przez to nie mogę się ruszyć z domu, ehhh :/

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. Superowy płaszczyk <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz świetnie! Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny płaszczyk. :)
    Obserwuję kochana!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny look, wglądasz pięknie, jesień jak jest złota i sucha to jest bardzo przyjemna :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń