2016/12/03

Wspomnienia w jednym miejscu


Hejka kochani
Każdy z nas kiedyś oglądał swoje zdjęcia z dzieciństwa. Mama opowiadała co się wtedy działo, bo my byliśmy tacy mali, że nie pamiętamy tamtych chwil i jak bardzo rozrabialiśmy. U mnie zawsze to wywołuje uśmiech na twarzy. A będąc coraz starszym w zbiorze rodzinnym nie pojawiają się nowe zdjęcia. Teraz przechowujemy je w telefonie, komputerze i rzadko myślimy żeby te zdjęcia wywołać. Przecież w przyszłości będziemy chcieli zobaczyć jacy byliśmy, będziemy chcieli trochę powspominać, pośmiać się, a zdjęcia z telefonu mogą zostać usunięte, bo może zabraknie mam pamięci na inne. Jeżeli choć trochę zachęciłam Cię do wywołania zdjęć to mam dla ciebie propozycje. Zdjęcia w postaci instabook'a są świetne. Możemy sami zaprojektować taką książkę na stronie http://printu.pl/. Zawsze chciałam wywołać zdjęcia z instagrama i nareszcie mi się udało. Jest to bardzo wygodna opcja. Siadacie przed ekranem swojego komputera i projektujecie instabook'a jak wam się podoba. Święta zbliżają się wielkimi krokami, a taki prezent na pewno przypadnie każdemu do gustu. Taki prezent możesz zrobić swojej przyjaciółce - wasze zdjęcia w jednym miejscu. Razem pooglądacie je i na pewno będzie przy tym dużo śmiechu jak to jest u mnie. Teraz możecie to zrobić o 15% taniej. Wystarczy że wpiszecie kod promocyjny: paolka
Kod jest ważny do końca miesiąca.

13 komentarzy:

  1. Widziałam już to i szczerze mówiąc nie bardzo do mnie ta konkretna forma przemawia ;) Chętnie wydrukowałabym tak swoje zdjęcia, ale w nieco bardziej... profesjonalny sposób? Wolałabym oddać to jakiejś lokalnej drukarni do ogarnięcia. Wygląda to uroczo, ale ja jestem zboczona na punkcie "moich" kolorów, które mają się idealnie zgadzać z tym, jak to zdjęcie stworzyłam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wywoływać zdjęcia, mam w planach zrobić taką ścianę z fotkami w moim pokoju!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taki albumik i jestem nim zachwycona ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja się zastanawiam nad kupnem czegoś takiego ale dla swojego chłopaka! :)

    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł, na pewno mu się spodoba :D

      Usuń
  5. Świetny jest ten album, sama kupuję taki mojej przyjaciółce na święta :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. specifically if they're offering you a piece of cake! avoid those pitfalls by means of pronouncing you do now not want honestly to shed pounds, however, you http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny album - fajnie jest zawrzeć w czymś dobre wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam je już kiedyś i jest to na prawdę bardzo fajny pomysł ^^
    pinkberry01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki genialny album! Sama zastanawiam się nad takim ;)

    OdpowiedzUsuń