2017/01/29

2017


Hejka kochani
Po dość znaczącej przerwie na nowo włączyłam stronę blogera. Nie sądziłam, że moja nieobecność tutaj będzie trwać tak długo, ale zawsze mogło być gorzej - dłużej. Chciałam zawitać do was wcześniej, niestety nie mając zdjęć średnio chciałam wstawiać tu cokolwiek. Częściowo to choroba mi uniemożliwiała wyjście na taki mróz jaki panował u nas, potem brak chęci. Ostatnio takie znikanie u mnie jest dosyć częste, ale znikać na dobre nie chcę, lubię prowadzić bloga - jest to moja pasja i nie mając swojego miejsca w sieci byłoby dziwnie. A ty jaki masz stosunek do swojego miejsca w sieci lub jeśli nie prowadzisz bloga za co uważasz swój kawałek kąta?

Pierwszy post w 2017 roku, tak więc witam was wszystkich w nowym roku. Niech ten rok będzie dla was lepszy niż ubiegły. Spełniajcie wasze postanowienia i marzenia!

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, śliczny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz! Skoro to pierwszy post w 2017 to życzę ci wszystkiego dobrego :).
    zapraszam! tu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zimowa sceneria :) super fotki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Życzę więcej motywacji do pisania postów!
    Pozdrawiam
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Ja prowadzę bloga i jest to jedno z najprzyjemniejszych i najważniejszych dla mnie miejsc, już nie wyobrażam sobie nic nie pisać, nie poznawać nowych ludzi... Myślę, że jest to nieodłączną częścią mnie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń