2017/02/14

Kotek


Hejka kochani
Ostatnio zainteresowałam się przeróbką zdjęć tak bardziej poważnie niż tylko rozjaśń, kontrast itp.. Oczywiście to ci tworzę po cichu nie jest jeszcze bardzo spektakularne, ale od czegoś trzeba zacząć! Bawiłam się trochę w gimpie i wyszło mi zdjęcie całkiem ciekawe, a nawet bardzo ciekawe. Jestem z niego bardzo dumna, ciekawe czy i wam przypadnie do gustu. Jeśli znacie jakieś fajne poradniki dotyczące obróbki zdjęć, żeby ze zwykłego zdjęcia zrobić efekt ŁAŁ! lub jeżeli prowadzicie bloga o tej tematyce o prosiłabym żebyście napisali. Będę bardzo wdzięczna.

Ps. Szczęśliwego dnia walentynek!

5 komentarzy:

  1. ten kotek bardzo ładny :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kotek :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek jest mega muszę Ci przyznać ,że masz talent :)
    Obserwuje kochana!! Miło mi będzie jak wpadniesz!! :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny kotek. Niestety sama nie jestem bystrzachą z obróbki. :)

    OdpowiedzUsuń