2017/07/06



Mała sesja w parku. Miała być tylko do wstawienia zdjęcia na facebook'a, ale coś mnie tchnęło i oto jestem. Moich powrotów było dość dużo, sama nie wiem czym spowodowane. Teraz będę tu wstawiać sesje na których jestem ja sama i coraz więcej moich własnych poczynań z fotografią.
Sama sesja przebiegała nadzwyczaj śmiesznie. Cud, że zdjęcia się udały, bo miałyśmy pewne wątpliwości. Zdjęcia robiła najwspanialsza Ania, która na swoją stronę na fabebook'u. Zachęcam wejść i obejrzeć jej kilka prac. Dopiero rozkręca stronę, a zdjęcia robi magiczne. Strona na fb.






16 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam na nowego posta:) R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, bardzo lubię efekt rozmytego tła ;).
    https://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, mega! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. You looks so beautiful!! And the outfit is great, love the black top!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo ładne, a to drugie to cudo!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia zdecydowanie sie udaly :) Reeboki często zakladasz bez skarpetek tak jak podczas tej sesji ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam skarpetki :P Zazwyczaj kupuje takie żeby ich nie było widać, albo w nie znaczniej części ;)

      Usuń
  8. Super fotki w wakacyjnym klimacie.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post and beautiful photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, wpadłam tylko na chwilkę, żeby dać znać, że wróciłam do blogowania ;)
    Dużo się u mnie zmieniło, wszystko poukładało, mogę działać :)
    W wolnej chwili zapraszam :* http://lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń